Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bcd
Sangizer skrev:
bcd skrev: 64" kan godt gå til 3 meters afstand selvom det kan virke voldsomt for nogen
Jeg er ikke i tvivl om at 90% af dem der kommer og ser det, vil synes det er for stort - og 90% af de 90%, vil sikkert have ændret mening efter at have set bare én film på det :) Håber jeg da!

Jeg vil lige høre i Bilka hvordan deres returret er - bare hvis nu det viser sig at "input lag" er for slemt til PS3 (spiller ikke så meget, men lidt Call of Duty skal der selvfølgelig være plads til), eller at skærmen ganske enkelt er for stor i stuen.

Ja og efter 14 dage er det for lille, såen er det næsten altid 8)

14 dage ved internet handel, hvis du tar i butikken og henter det ved jeg ik hvad deres politik er
Af Sangizer
Bilka sælger det vist til samme pris på deres hjemmeside, og med fri levering, så man burde vel næsten kunne overtale dem til også at give en lignende 14 dages fortrydelsesret når man sælger henter det. Nu må vi se. Hvis de ikke vil, kan man jo ligeså godt bestille ved proshop, wupti eller elgiganten - prisen er vist ens alle steder.
Brugeravatar
Af bcd
Sangizer skrev:Bilka sælger det vist til samme pris på deres hjemmeside, og med fri levering, så man burde vel næsten kunne overtale dem til også at give en lignende 14 dages fortrydelsesret når man sælger henter det. Nu må vi se. Hvis de ikke vil, kan man jo ligeså godt bestille ved proshop, wupti eller elgiganten - prisen er vist ens alle steder.
Ved Elgiganten skal du lige være opmærksom på at prisen ik gælder i forretningen det er internetpris.

"Fri Levering er kun til kantstenen" så det kræver du kan favne om det
Senest rettet af bcd 30 okt 2011, 23:40, rettet i alt 2 gange.
Af Sangizer
bcd skrev:Ved Elgiganten skal du lige være opmærksom på at prisen ik gælder i forretningen det er internetpris.

"Fri Levering er kun til kantstenen" så det kræver du kan favne om det
Ja det er korrekt.