Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rex
Jeg kan se, at EX720 er på købsanbefalingen herinde.

Jeg overvejer den kdl46nx710 fordi jeg godt kan lide designet.

Den skal bruges til at se kabel, PS3 og Apple TV. Altså helt almindeligt brug. Jeg kommer ikke til at bruge 3d eller wifi.

Er billedet meget bedre på EX720? Eller er det hip-som-hap når jeg ikke skal se 3d?

Er den nx710 'fremtidssikret', så den har de rigtige digitale standarder for de næste år?

VH - Rex
Brugeravatar
Af edinger
Jeg troede, du havde købt en G30'er, jf. nedenstående (?) 8)
Rex skrev:Problem solved.

Jeg køber den G30.

Tak for hjælpen.

Vh - Rex
Af Rex
edinger skrev:Jeg troede, du havde købt en G30'er, jf. nedenstående (?) 8)
Rex skrev:Problem solved.

Jeg køber den G30.

Tak for hjælpen.

Vh - Rex
Nope. Jeg gik bort fra Panasonicen pga buzzing og burn-in.
Brugeravatar
Af edinger
Rex skrev:Nope. Jeg gik bort fra Panasonicen pga buzzing og burn-in.
Var det erfaringer, du selv gjorde dig? Eller traf du beslutningen pga. af dårlig omtale?

Synd (for dig selv), hvis du ikke har givet den en chance.
Af Hejhenrik
Har selv ex 720 og må sige jeg er godt tilfreds, den eneste forskel på de 2 er designet, samt indbygget wifi i nx modellen. jeg syntes den er for dyr i forhold til ex, vil du ofre så meget så gå det sidste stykke til hx modellen.
Af DeepzOne
Rex skrev:Jeg kan se, at EX720 er på købsanbefalingen herinde.

Jeg overvejer den kdl46nx710 fordi jeg godt kan lide designet.

Den skal bruges til at se kabel, PS3 og Apple TV. Altså helt almindeligt brug. Jeg kommer ikke til at bruge 3d eller wifi.

Er billedet meget bedre på EX720? Eller er det hip-som-hap når jeg ikke skal se 3d?

Er den nx710 'fremtidssikret', så den har de rigtige digitale standarder for de næste år?

VH - Rex
Er med på en lytter, da jeg selv er helt vild med designet på netop nx-modellen. Bare træls den ikke er i fx. 50-55".. :/