Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maestroelite
Du befinder dig i Esbjerg vil jeg gætte på ud fra DBA.

Er du interesseret i at sælge 1x4m?

Hvor meget er du ude efter prismæssigt?
Brugeravatar
Af hifreak
Er egentlig mest interesseret i at sælge som sæt, men hvis der er flere der er interesseret kunne det da være. Prisen må der bydes på.
Af Maestroelite
Hvilke bananstik er det der kan medfølge?

Jeg tænker nok på et lidt nærigt bud, så afventer lige og ser om der skulle være nogle der har interesse i den anden del af sættet osv.
Brugeravatar
Af hifreak
Maestroelite skrev:Hvilke bananstik er det der kan medfølge?

Jeg tænker nok på et lidt nærigt bud, så afventer lige og ser om der skulle være nogle der har interesse i den anden del af sættet osv.
Det er Oehlbach stik, har måske en der er interesseret i de andre 4 meter, men forærer helle ikke det hele væk ;)
Af Maestroelite
Hvor stive er de forresten?

De kabler jeg har nu (Audioquest Indigo+) er virkelig stive, men det er så også 8 solide ledere.
Brugeravatar
Af hifreak
Maestroelite skrev:Hvor stive er de forresten?

De kabler jeg har nu (Audioquest Indigo+) er virkelig stive, men det er så også 8 solide ledere.
Synes det er rimelig fleksibel, men det er et kabel der vejer noget, men det må det jo også, når det er HIFI :)
Af Maestroelite
Du bliver nok træt af mig snart hehe, men har flere spørgsmål.

Jeg ser på VDH's hjemmeside at de ikke anbefaler at man terminerer dem selv da det kræver specielt værktøj.

Men det kan også godt være det er noget BS jo O_O

Men hvor godt passer de bananer ellers, er det de helt billige eller nogle bedre?
Og hvordan hvis man bruger dem utermineret, nogle problemer derved?

Jeg kan se fra HOL/Recordere at du måske også har 7m liggende.

Jeg skal ikke bruge mere end 3-4 meter i alt. Så hvis det hele flasker sig så du kan sælge i stykker så er jeg interesseret.
Brugeravatar
Af hifreak
Maestroelite skrev:Du bliver nok træt af mig snart hehe, men har flere spørgsmål.

Jeg ser på VDH's hjemmeside at de ikke anbefaler at man terminerer dem selv da det kræver specielt værktøj.

Men det kan også godt være det er noget BS jo O_O

Men hvor godt passer de bananer ellers, er det de helt billige eller nogle bedre?
Og hvordan hvis man bruger dem utermineret, nogle problemer derved?

Jeg kan se fra HOL/Recordere at du måske også har 7m liggende.

Jeg skal ikke bruge mere end 3-4 meter i alt. Så hvis det hele flasker sig så du kan sælge i stykker så er jeg interesseret.
Oelbach laver jo meget god kvalitet, så synes det er ok og med lidt god vilje kan de sagtes bruges med kablet. Har altid brugt det med bananstik, så kan ikke sige om lyden er bedre eller ringere på den ene eller den anden måde.
Brugeravatar
Af hifreak
Har fået et bud på 700 for 1x7 meter på DBA til dem der kunne være interesseret.
Af Maestroelite
Kunne du evt smide et link til de Oehlbach banan stik? Vil gerne lige høre om det er de helt "skrabede" eller nogle lidt bedre.
Brugeravatar
Af hifreak
Der er 5,50 meter kabel tilbage og en lille rest til centerhøjttaler på 1,5 meter. De 2x4 meter er solgt.
Brugeravatar
Af hifreak
Smid et bud på begge stykker folkens, og vi kan måske blive enige om en pris :)
Brugeravatar
Af hifreak
500 budt ink. porto for 5,50 meter, lader den lige stå synes det lyder lidt for billigt.