Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maestroelite
Pyndk>> Nej det var der ikke noget snak om, han sagde bare de ville bestille et nyt panel hjem og så villde er komme en og skifte det.

T_skaaning>
Enig i at det ikke kan være rigtigt at man skal gå og håbe på at få et TV uden problemer.
Når det så er sagt så skal man altid lige have i mente at folk herinde og på andre AV/TV forums nok er mere tilbøjelige til at finde fejl og gå op i om det er noget de kan leve med eller ej.

Jeg gav 7.999,- for mit PS51D7005.
Som sagt hvis ikke det var for pixelfejl, så er jeg foreløbig meget tilfreds.
Af T_skaaning
Maestroelite skrev:Pyndk>> Nej det var der ikke noget snak om, han sagde bare de ville bestille et nyt panel hjem og så villde er komme en og skifte det.

T_skaaning>
Enig i at det ikke kan være rigtigt at man skal gå og håbe på at få et TV uden problemer.
Når det så er sagt så skal man altid lige have i mente at folk herinde og på andre AV/TV forums nok er mere tilbøjelige til at finde fejl og gå op i om det er noget de kan leve med eller ej.

Jeg gav 7.999,- for mit PS51D7005.
Som sagt hvis ikke det var for pixelfejl, så er jeg foreløbig meget tilfreds.
Har du ligesom PynDK købt dit tv hos Proshop? Det er umiddelbart den eneste forhandler, der sælger det til den pris, men omvendt har i begge to købt tv derfra, som I har måttet returnere/fået repareret. Kan man ligge en konspirationsteori, om at de sælger ud af eksemplarer med bitte små fejl, og at det er derfor de kan sælge det et par tusinde kr billigere?

Eller er Proshop godheden selv?
Af Maestroelite
Jeg har også købt hos Proshop ja.

Jeg tror/håber dog ikke der ligger skummelt bag, bare tilfælde.
Af quele
Hehe, spændende diskussion jeg kobler mig lige på, da jeg har besluttet mig for en PS51D8005, men overvejer D7005 i stedet :)
Af T_skaaning
quele skrev:Hehe, spændende diskussion jeg kobler mig lige på, da jeg har besluttet mig for en PS51D8005, men overvejer D7005 i stedet :)
Ja vi to, Quele, følges åbenbart lidt ad ;)...

8125,- for 7005 hos proshop

eller

9999,- for 8005 i elgiganten, muligvis inkl et par 3d briller...

what to do?
Af quele
ja eller 12999 for 59" D7005 hos proshop :)
hvis man da har plads til det :)

VT30 har vist 2 briller med i prisen, men har D7005 eller D8005 nogen?
Senest rettet af quele 27 okt 2011, 13:19, rettet i alt 2 gange.
Af T_skaaning
quele skrev:ja eller 12999 for 59" D7005 hos proshop :)
hvis da har plads til det :)
Det er alligevel en anelse for stort til mine forhold... Men har man pladsen, er det tilsyneladende værd at overveje, idet der er flere, der påpeger, at 59" og 64" - udgaverne har bedre sort-niveau og bedre behandling af retention... end 51"-udgaverne altså.
Men det er jo en jungle at finde rundt i...

Der er flere herinde på forummet, som har fået 2 par SGH 3100 3D briller med, da de købte 8005. Så sent som for et par uger siden, tror jeg er det nærmeste jeg er stødt på. Hos Elgiganten.

Men der er også nogle, der ikke har fået nogle med. Nogle anmeldelser skriver, at det kun er nogle af eksemplarerne ( af 8005 ) hvortil der medfølger 2 par briller, så man skal spørge, når man køber sit konkrete eksemplar, om de lige vil se om der ligger briller i kassen... Jeg tror dog ikke man har krav på, at få nogle med, hvilket er lidt pudsigt.

Det skal også lige nævnes, at der i de eksemplarer hvor der følger briller med også følger en nyere udgave af fjernbetjeningen med.. I et aluminium-look. Ikke den med touch og heller ikke tablet'en.
Brugeravatar
Af MigSelv
T_skaaning skrev:Kan det virkelig være rigtigt, at man skal gå og krydse fingre for at få et produkt uden fejl? Pixelfejl, buzzing osv... Ja clouding på LED tv.

Så kan jeg da bedre forstå, at priserne på TV rasler så hurtigt ned i disse dage.. Hvis halvdelen af dem er med fejl på.

Jeg går og pusler med at købe et PS51D8005 her et af dagene.. Kan I svare mig på, om der er lille eller stor risiko for fejl på dette tv?

Og må jeg i øvrigt lige høre jer, hvad i måtte slippe for jeres 7005? Fordi hvis det er en del billigere end 8005, så ku' jeg da godt overveje det i stedet..
Det fejlfri tv findes ikke, men nogle producenters tv har flere fejl/mangler end andres.
Af T_skaaning
[/quote]
Det fejlfri tv findes ikke, men nogle producenters tv har flere fejl/mangler end andres.[/quote]

Har du tilfældigvis nogen viden om, om der er forskel i fejlraten på 7005 og 8005?
Af quele
T_skaaning skrev: Det skal også lige nævnes, at der i de eksemplarer hvor der følger briller med også følger en nyere udgave af fjernbetjeningen med.. I et aluminium-look. Ikke den med touch og heller ikke tablet'en.
der stod på en anden tråd at Samsung gav briller med til alle deres 3d tv, spændende med fjernbetjeningen.

jeg har skrevet en del andre ting i min egen tråd, for ikke at hijacke denne :)
Af THM
jeg har søgt lidt på ps51d8005 på pricerunner og på de billeder de forskellige forhandlere har af den har den sort ramme ligesom d7005. er der fejl i deres billedmateriale, er samsung begyndt at producere dem med sort ramme istedet, eller måske en tredje grund ;) ?
Af Pyndk
D7005 har ingenting med.
Jeg kan se at jeg har fået en opdatering til min mobil idag, der gør det muligt at tænde PDP D8000 skærme med en app. Hvis det nu tæller :P

Men ud over summen var jeg utrolig glad for mit tv( den er til mekaniker nu )
Af T_skaaning
Nogen opdatering op hvordan det går med jeres tv, PynDK og Maestroelite? Og vil I i øvrigt anbefale/fraråde at købe netop dette fjernsyn hos Proshop?

Altså tror I stadig bare det er tilfælde, at I har været uheldige?

Eller er det fordi I er feinschmeckere? ;)
Af Pyndk
Det går ikke ret godt !:(
Jeg fik mit TV afhentet i torsdags af Service center gruppen, fordi de ikke var meget for at skulle skifte så stort et panel hjemme ved kunden selv, da de havde erfaringer med at det flækkede for dem. De sagde så det ville tage ca. 4 arbejdsdage, jeg tænkte det var okay. Jeg fik så en mail igår at de havde modtaget fjernsynet og afventede reservedele, så det ville blive repareret den 11/11-2011.
Det er skuffende da de sagde de havde fået reservedelene.

Ellers var fjernsynet godt.
Ved ikke med Proshop, håber og tror bare jeg har været uheldig.
Angående buzz fra min mente kæresten jeg var mærkelig ;;) Det kunne man da sagtens leve med. Jeg blev da også mere immun overfor buzz efter den første uge, men kunne stadig høre den.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9