Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, jeg har problemer med at montere dette på væggen da man skal bruge noget specielt ekstraudstyr som skal sættes op istedet for foden, er der nogen der kender noget til denne type vægmontering.

for nu har det længere generet mig
kevin_andreasen skrev:Hej, jeg har problemer med at montere dette på væggen da man skal bruge noget specielt ekstraudstyr som skal sættes op istedet for foden, er der nogen der kender noget til denne type vægmontering.

for nu har det længere generet mig
Er det et "vægbeslag" du mener? der findes rigtig mange forskellige typer. Husk der skal være plads, til dine kabler, som desværre stikker bagud.
http://www.av-connection.dk/?ML=200
Af kevin_andreasen
vægbeslag har jeg :\ det er noget specielt ekstra udstyr for at sætte det op ;)
kevin_andreasen skrev:Hej, jeg har problemer med at montere dette på væggen da man skal bruge noget specielt ekstraudstyr som skal sættes op istedet for foden, er der nogen der kender noget til denne type vægmontering.
Du tænker på pladen der dækker det hul som foden efterlader, når man tager den af. Den skulle gerne følge med tv'et, men er i øvrigt ikke nødvendig, med mindre du hænger tv'et så højt at man kan se ind under det.
Af kevin_andreasen
kan godt tage foden af ja, men de sidste 2 monteringshuller til "vesa hullerne" sidder så vidt jeg ved i det beslag :\
Af kevin_andreasen
Jeg har skam kigget i manualen :\ og jeg har set det der, men det billede der på side 2.

Jeg har altså ikke 4 huller bag på min skærm så jeg kan montere noget :\

bare du kunne give mig et svar!
Af M1ch43l
I alle de 12 samsung-fladskærme, der er løbet igennem familien, kan jeg ikke mindes et eneste uden fire huller til vægbeslag. Mit LE32A676 som nok kommer tættest på dit, var der helt sikkert fire huller i.

Kan også mindes enkelte, hvor der sad sorte bolte/skruer i fra fabrikken. Måske der gør det i dit tilfælde??
Af Rommel
Et dumt svar: de 4 huller bag på din skærm sidder ikke nødvendigvis i midten af tv'et, prøv at kigge ud til siden.

Eller tag et billed af tvet :)
Af kevin_andreasen
Nu er jeg ikke totalt dum. og hvis svaret var så enkelt havde jeg ikke lagt det ind herinde!

Der er 2! mener det er 6mm gevinder som sidder med præcis 200mm imellem, præcis 200mm over de skruer hvor min fod er sat fast, problemet er bare at der kan jeg ikke skrue noget fast!

og jeg har virkeligt heller aldrig oplevet at der ikke er 4 gevinder hvor det ikke kan skrues på..
det er helt ved siden af hinanden.