Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
ZanZan skrev:Jeg regner med at købe en 980'er. Jeg gider ikke VT30'eren pga problemer med buzzing og så blæserstøjen, og jeg har hørt for mange problemer med D8005.

Lige pt er lw980 det bedste bud på et godt tv jeg kan finde.
Har du overvejet en af Sharps topmodeller? Det er mit indtryk, at de har langt færre problemer med clouding end Samsung.
Af ZanZan
Ikke rigtigt. Jeg har ikke hørt så meget om Sharp de sidste par år.
Brugeravatar
Af edinger
ZanZan skrev:Ikke rigtigt. Jeg har ikke hørt så meget om Sharp de sidste par år.
I så fald bør du nok gøre dig selv den tjeneste at tjekke anmeldelserne her på siden, førend du smider 20K+ efter LG's nye vidunder.

• Sharp LE831 (test)

• Sharp LE925 (test)
Af JesperKeller
Havde faktisk regnet med jeg skulle have haft LG'en. Men med så meget genskær kan jeg godt se på det at jeg skal finde mig en anden.

Tror istedet jeg vil satse på Philips PFL9706! Moth Filter skulle være en kæmpe success!
Af ZanZan
Jeg er (efter at have læst testene) ikke videre begejstret for Sharps tv. Et tv af den størrelse fylder så meget så det unægteligt bliver nød til at være pænt at se på, og meget kan man sige om de to Sharp tv du linkede til, men kønne er de ikke.

Sonys monolith design ser ret fedt ud, men jeg syntes stadigt at LG's tv ser ganske brugbart ud. Dyrt, men dejligt.
Brugeravatar
Af edinger
ZanZan skrev:Jeg er (efter at have læst testene) ikke videre begejstret for Sharps tv. Et tv af den størrelse fylder så meget så det unægteligt bliver nød til at være pænt at se på, og meget kan man sige om de to Sharp tv du linkede til, men kønne er de ikke.

Sonys monolith design ser ret fedt ud, men jeg syntes stadigt at LG's tv ser ganske brugbart ud. Dyrt, men dejligt.
Fair nok. Men nu ved du i hvert fald, hvad der også findes derude.
Af Holm86
JesperKeller skrev:Havde faktisk regnet med jeg skulle have haft LG'en. Men med så meget genskær kan jeg godt se på det at jeg skal finde mig en anden.

Tror istedet jeg vil satse på Philips PFL9706! Moth Filter skulle være en kæmpe success!
Philips ser rigtigt godt ud. Bare meget meget dyrt synes jeg. Selv 46" koster over 20k.

Mon snart der kommer en test af dette tv??
Af Highjack
JesperKeller skrev:Havde faktisk regnet med jeg skulle have haft LG'en. Men med så meget genskær kan jeg godt se på det at jeg skal finde mig en anden.

philips 7606 den er cool. 8)
Af Nero
Da er 1 stk LG 55LW980W bestilt og ankommer fredagen;) hadde en philips 9606 hjemme nylig men jeg ble ikke fornøyd med bildet på den, uansett hva jeg gjorde så var det fortsatt litt kunstig.. mon tro ikke LGen viser seg å være en megafed skjærm;)
Af ZanZan
Så må du endeligt sige til hvad du syntes om den.
Af Nero
Det skal jeg selvfølgelig gjøre;) tenker det blir et innlegg til helgen med synspunkter :)
Af lennon
ZanZan skrev:Jeg regner med at købe en 980'er. Jeg gider ikke VT30'eren pga problemer med buzzing og så blæserstøjen, og jeg har hørt for mange problemer med D8005.

Lige pt er lw980 det bedste bud på et godt tv jeg kan finde.
Det typiske dilemma . Skal man gå på kompromis med billedkvalitet og vælge et lydløst LCD/LED, - eller skal man vælge det ubetinget bedste billede(Pana Samsung plasma) og acceptere noget støj . . ? !
Brugeravatar
Af edinger
lennon skrev:Det typiske dilemma . Skal man gå på kompromis med billedkvalitet og vælge et lydløst LCD/LED, - eller skal man vælge det ubetinget bedste billede(Pana Samsung plasma) og acceptere noget støj . . ? !
Nu er det jo langt fra alle VT30-ejere, der er så uheldige at have fået en skærm med hjem, der larmer som et ondt år.

Personligt ville jeg da i hvert fald lade det komme an på en prøve, hvis jeg stod over for at skulle købe ny skærm i dag.

For som du selv er inde på, er det jo trist at afskrive plasma pga. dårlig omtale, når man nu kender teknologiens ubetingede kvaliteter.
Af Letten
lennon skrev:Det typiske dilemma . Skal man gå på kompromis med billedkvalitet og vælge et lydløst LCD/LED, - eller skal man vælge det ubetinget bedste billede(Pana Samsung plasma) og acceptere noget støj . . ? !
...og 3 gange så højt strømforbrug og 10-20 gange så dyre 3D briller.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13