Log ind med sociale netværk
23 okt 2011, 10:55
Desværre nej. Det er købt den 3/10-11 og Expert har en bytteret inden for 14 dage og den er desværre passeret. De påstod at SONY vil ikke bare udlevere et nyt før de havde gennemgået det med fejl.
Måske er det lidt småligt når det er inden for 3 uger, men de har retten på deres side skriftligt. Det overlever jeg nok - træls. Men jeg har besluttet at jeg ikke gider at gå at være sur over det :-)
Jeg fik et låne-tv og det er ok. Godt nok kun 32".
Jeg skal nok afslutte tråden med en melding om hvordan det gik. Måske for jeg nyt eller der er udskiftet noget i fladskærmen. Bare det er i orden når jeg modtager det igen.
Måske er det lidt småligt når det er inden for 3 uger, men de har retten på deres side skriftligt. Det overlever jeg nok - træls. Men jeg har besluttet at jeg ikke gider at gå at være sur over det :-)
Jeg fik et låne-tv og det er ok. Godt nok kun 32".
Jeg skal nok afslutte tråden med en melding om hvordan det gik. Måske for jeg nyt eller der er udskiftet noget i fladskærmen. Bare det er i orden når jeg modtager det igen.
23 okt 2011, 14:06
Den skal de simpelthen ende med at udskifte. Den vandrette "streg" der løber igennem hele billedet er uacceptabelt, lige som baggrundsbelysningen. Ved ikke helt om den halve I højre side, hvor man kan se en halv "oval" af noget blåt på de to første billeder - er det meningen? 
Nå, men håber det kommer til at ende godt.
Nå, men håber det kommer til at ende godt.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto