Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af One
Hej,

Jeg håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig lidt. Jeg skal have nyt tv, da jeg gerne vil have udskiftet mit ellers dejlige KDL40W4000.

Jeg har set meget på PS51D8005, men er blevet i tvivl om jeg istedet skal have fat i UE46D8005.

Jeg skal primært bruge tv'et til:

3D
Playstation (FPS)
HDTV

og selvfølgelig alt det andet.

Jeg kan få Plasma til 9999.- og LED til 12800,-
.. dog skal jeg have købt 2 3d briller a ca. 600kr stk. til plasma

Jeg er mest til plasma, da jeg har læst meget positivt om fjernsynet, men designet på LED tiltaler mig måske lidt mere, dog er jeg lidt ked af det kun er en 46", ville gerne lidt højere op. (Sidder ca. 3m fra tv'et.

Med venlig hilsen
Joachim

Tak på forhånd
Af Olfred
I de nye kasser af ps51d8005 er der 2 par briller med... Det var der i min, købt for 1 uge siden ca...
Af DinGo
Hvor har du købt din henne? Det lyder interessant med de to briller :)
Af Olfred
Elgiganten... Kom direkte fra deres fjernlager da de ikke havde den på lager. De sælgere jeg take talte med vidste ikke de ville være i kassen.
Af DinGo
Hmm, gad vide om man kunne være lige så heldig. Er du tilfreds med billedet indtil videre?
Af DinGo
Forresten, hvad kostede den?
Af Olfred
Indtil videre er det et fantastisk tv. Gav ca 11 kilo for det. Det buzzer lidt skal jeg nok tilføje men ikke mere end jeg lever med det. Kan kun høre det når der ikke et meget lyd på...
Af supermoy
Jeg har lige fået min 60" D8005 inde af døren idag, og den kan varmt anbefales. Der var oz 2 sæt briller med + en alm fjernbetjening og en samsung galaxy tab.
Af kskruger
Olfred skrev:I de nye kasser af ps51d8005 er der 2 par briller med... Det var der i min, købt for 1 uge siden ca...
Det kan man ikke helt regne med, jeg har lige modtaget min PS51D8005 i går fra Wupti.com og der var ingen 3D briller, el hellere den lækker fjernbetjening, kun den kedelige plastik model, som var med i Rasmus test. !:(

Dertil skuffer tv'et, når man ser SD tv kanaler via DVB-C (YouSee) Billedet er støjfyldt og virker uldent, mit gamle Samsung PS50B850, var klasser bedre på det felt. Og da de fleste kanaler stadige er SD, så er det faktisk surt, at købe noget der faktisk er dårligere end det man havde før.
Overvejer om man skulle hoppe på en Yousee boks.