Log ind med sociale netværk

18 okt 2011, 19:18

så fik jeg min hw-d570 soundbar hjem. det er tilfredsstillende lyd den giver  men synes det er rigtig underligt at soundbar med anynet+ kan slukke sammen med min bluray og tv, men ikke tænde.
  men synes det er rigtig underligt at soundbar med anynet+ kan slukke sammen med min bluray og tv, men ikke tænde.
hvis den skal tænde sammen med tv og bluray skal anynet+ slås fra og så kan 'Auto power' bruges til at tænde soundbar med.
er det ikke lidt dumt at man kun kan vælge 1 af de ting?
har endnu ikke forsøgt at opdatere soundbaren.

men synes det er rigtig underligt at soundbar med anynet+ kan slukke sammen med min bluray og tv, men ikke tænde.
  men synes det er rigtig underligt at soundbar med anynet+ kan slukke sammen med min bluray og tv, men ikke tænde.hvis den skal tænde sammen med tv og bluray skal anynet+ slås fra og så kan 'Auto power' bruges til at tænde soundbar med.
er det ikke lidt dumt at man kun kan vælge 1 af de ting?
har endnu ikke forsøgt at opdatere soundbaren.
									  20 okt 2011, 20:29

skal lige høre jer med samsung soundbar, hvordan får i lyd ud af soundbar når i starter youtube fra smart hub ?
jeg får kun lyd fra den tv kanal jeg var på inden jeg gik ind i smart hub
det pænt ringe :/
edit: bah ok glem det... ser ud til jeg skal have et lysleder kabel gående fra soundbar port2 til tv...sikke en masse kabler så går der 1 lysleder fra soundbar til bluray og 1 lysleder fra soudnbar til tv og 1 hdmi fra soundbar til tv for at have anynet+ aktiv.
  så går der 1 lysleder fra soundbar til bluray og 1 lysleder fra soudnbar til tv og 1 hdmi fra soundbar til tv for at have anynet+ aktiv.

jeg får kun lyd fra den tv kanal jeg var på inden jeg gik ind i smart hub

det pænt ringe :/
edit: bah ok glem det... ser ud til jeg skal have et lysleder kabel gående fra soundbar port2 til tv...sikke en masse kabler
 så går der 1 lysleder fra soundbar til bluray og 1 lysleder fra soudnbar til tv og 1 hdmi fra soundbar til tv for at have anynet+ aktiv.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto