Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gomi
Hej Alle

Er der nogen der har opdateret deres tv med denne?

T-GAP8DEUC-1016.3

Hvad gør den og er det en god ide??

PFT
Thomas
Af Fyrsten
Jeg savner virkelig også at kunne læse om hvad de enkelt opdateringer indeholder, google er ikke meget hjælp her.
Af Gomi
Nu poppede der en opdatering op på skærmen fra 001014 til 001015.

Jeg vil ikke sige ja, før jeg ved hvad den gør...

Nogen der ved det?
Af Fyrsten
Jeg får også ovennævnte besked om opdatering, men på samsung officielle hjemmeside herder firmwaren noget helt andet, nemlig version: T-GAP8DEUC-1017.3
Af Fyrsten
Jeg har nu opdateret med/til T-GAP8DEUC-1017.3 via USB (fra version 1014 til 1017)
Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel, men har også kun overfladisk gået de forskellige menu punkter igennem og er ikke særlig bekendt med de enkelte funktioner da jeg kun har haft mit tv i kort.
Af Rene
Gomi skrev:Nu poppede der en opdatering op på skærmen fra 001014 til 001015.

Jeg vil ikke sige ja, før jeg ved hvad den gør...

Nogen der ved det?
efter hvad jeg kan se, så når jeg skifter kanal går det hurtigere :)
Af AndersBaun
popper tvét ikke automatisk op med den opdatering, hvis du er på nettet? eller er den ikke kommet endnu?
Af Rene
AndersBaun skrev:popper tvét ikke automatisk op med den opdatering, hvis du er på nettet? eller er den ikke kommet endnu?
de gange hvor jeg har fået en opdatering, har jeg ikke været på nettet. jeg har 001015, tror jeg den hedder
Af ibanezx
Se denne tråd vedr. 1016 firmwaren.

Jeg installerede den via usb stick.
Af noxity
Changelog T-GAP8DEUC-1017.3
- Improve internet network connection when using Smart Hub or Apps
- support to Channel range for Germany KDG Cable broadcast
- support to 3D MPO file.
Af ibanezx
Der var du hurtig 1017 firmwaren er dugfrisk. Ser frem til at opdatere! måske det får mit Netflix til at fungere igen.

Kan du finde changelog info om 1016 firmwaren?
Af noxity
Har ikke kunne finde noget om 1016, men 1015 var også kun improved network when using SmartHub.

Men med den korte levetid på 1016, mon så at det ikke er noget af det samme som 1017. Tyder lidt på at de har opdaget en fejl i 1016 siden at der kommer en ny opdatering så hurtigt efter.
Af Fyrsten
Nogen der kan se programmet / et billede når de er inde i "Guide" vil mene at aktuelle program skal vises i vinduet øverst til venstre. Den viser bare et hjul der drejer rundt, som om den er ved at opdatere, men ingen ting sker.
Ved ikke om dette høre hjemme her i dette forum, men hade håbet at nyeste firmware hade hjulpet, Jeg har opdateret fra 1014 til 1017.
Andre der har samme problem ?
Af noxity
Problemet skal løses i et samarbejde mellem Samsung og Yousee(Går ud fra du har Yousee?). Det er noget med måden Yousee sender deres problemguide, som Samsung TVet ikke er så glad for.

Det har været et problem lige siden funktionen blev indført for 2-3 modelgenerationer siden, så du skal ikke regne med at der er en løsning lige om hjørnet. Desværre :(