Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Davs gutter.

Ja jeg faldt lige over denne nyhed i min daglige opdatering på nettet. I kan jo selv læse den.

http://www.fudzilla.com/home/item/24541 ... production

Fudzilla
Til dem som ikke kender siden, så er Fudzilla en af de hjemmesider som kommer først med nyheder omkring hardware og elektronik eftersom at den ikke bare drives af frivilige i deres fritid. Men Fudzilla kommer også med mange tidlige rygter, som ikke altid passer eller bliver som forudset, så man skal tage nogle nyheder med et gram salt.

Jeg er ikke klar over hvor mange fabrikker panansonic har, men det tegner da ikke godt for Panasonic's plasma produktion, hvis de lukker den største fabrik.
Af arsukfjorden
Det undrer måske egentlig heller ikke en så meget. Selvom jeg har fornemmelsen af at Panasonic laver nogle af de bedste TV, så er plasma jo bare ikke så "Hr og Fru Danmark venligt" som LCD.

Jeg arbejdede i nogle måneder(inden jeg blev fyret ::l ) I expert og ham der gik og solgte TV til kunderne anbefaldede altid kunderne at købe LCD medmindre de hovedsageligt skulle bruge TV'et om aftenen til film.

Så det er jo ikke så underligt at Panasonic har problemer, for der er altså flere hr og fru Danmark end der er film enthusiaster.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Plasma-markedet er faktisk i fremgang igen på globalt plan, men det er rigtigt, at der sælges langt flere LCD-TV.

Som jeg kan læse mig til vil Panasonic reducere produktionen, men ikke droppe den. Det har næsten alle Tv-producenterne gjort, og det skal jo ses i perspektiv af den globale økonomiske krise, som påvirker mange markeder - også elektronik.
Af PeterD
Det er virkelig skidt. ::l

Vi ved jo alle at plasma giver det bedste billede, men folk køber hellere de billigere LCD skærme fra supermarkeder... !:(

Der var forlydener om at de seneste LCD skærme skulle have undergået en større forbedring så de nu er på højde med plasmaskærmene...Kan det bekræftes?

Ærgeligt for os der virkelig går op i billedKVALITET.
Af PhDream
Nu er der heldigvis andre parametre end bare billedkvalitet, som indgår i den samlede vurdering, når der skal købes/anmeldes tv. Ellers ville vi stadig sidde med de store billedrørs kasser.