18 okt 2011, 14:58
Afdelingen på min arbejdsplads skal have købt en fladskærm. Den skal anvendes og være god til:
- præsentationer via PC, eks. powerpoint mv.
- den skal være online, så der er adgang til Intranet og Internet.
- der skal være en fin billede-kvalitet til alm. TV, så vi kan se de store sportsbegivenheder, fx fodbold, touren osv. (der skal kobles en usb tv-tuner på i første omgang, da vi ikke har TV-stik nu)
- mulighed for at tilkoble kamera, så det kan bruges til Skype eller videokonference
- der skal også sættes en wii eller PS3 en sjælden gang imellem
Kort sagt skal det være en allrounder, der er god til det meste. Der skal være et super billede. 2D kvalitet er dog vigtigere end 3D kvalitet, men spørgsmålet er om ikke også 3D-kvaliteten er god, når man kommer op i en hvis klasse af TV. Størrelsen skal være omkring "55. Den skal sættes på et fællesareal, hvor en en 20-30 mennesker skal kunne se. Der kommer ikke direkte sollys ind på skærmen.
Jeg tænkte noget i retning af Panasonic Gt30 plasma eller Samsungs 7005 LED.
Men jeg vil gerne høre hvad I mener om disse til formålet?
Andre og bedre alternativer.
Budgettet er et sted mellem 10-20.000 kr.
(købt i en fysisk butik, dvs. ikke online butik)
- præsentationer via PC, eks. powerpoint mv.
- den skal være online, så der er adgang til Intranet og Internet.
- der skal være en fin billede-kvalitet til alm. TV, så vi kan se de store sportsbegivenheder, fx fodbold, touren osv. (der skal kobles en usb tv-tuner på i første omgang, da vi ikke har TV-stik nu)
- mulighed for at tilkoble kamera, så det kan bruges til Skype eller videokonference
- der skal også sættes en wii eller PS3 en sjælden gang imellem
Kort sagt skal det være en allrounder, der er god til det meste. Der skal være et super billede. 2D kvalitet er dog vigtigere end 3D kvalitet, men spørgsmålet er om ikke også 3D-kvaliteten er god, når man kommer op i en hvis klasse af TV. Størrelsen skal være omkring "55. Den skal sættes på et fællesareal, hvor en en 20-30 mennesker skal kunne se. Der kommer ikke direkte sollys ind på skærmen.
Jeg tænkte noget i retning af Panasonic Gt30 plasma eller Samsungs 7005 LED.
Men jeg vil gerne høre hvad I mener om disse til formålet?
Andre og bedre alternativer.
Budgettet er et sted mellem 10-20.000 kr.
(købt i en fysisk butik, dvs. ikke online butik)