Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Halløj

Jeg fik endelig købt et nyt tv, det ankom idag.
Samsung PS51D7005

Jeg kan dog ikke få den "Explore 3D" app til at virke, den siger:
"please update your tv software to enjoy this 3d VOD service"

Når jeg så går til update så siger den der ikke er nogen.
Version er 001006.

Edit: Har også kørt Divx VOD registrering da jeg tænkte det kunne være derfor, men det var det ikke.
Af Pyndk
Der er en software opdatering på samsungs hjemmeside, hvad jeg har læst mig til skulle den vist aktivere det. Jeg kan dog ikke få den til at finde opdateringen på min usbpen når jeg har lagt den der på.
Af Maestroelite
Hmm ja det lader til du har ret, jeg læste nok lidt for hurtigt da jeg selv kiggede på Samsung hjemmeside, jeg så bare den hed noget med 5 til sidst og TV sagde noget med 6 haha.

Kunne være man skulle prøve at downloade den og så installere den.

(Og så krydse fingre for den ikke gør noget værre).

Tak Pyndk
Af Pyndk
Kan du ikke lige skrive hvis du får den over på tvet. og om du ellers ser noget forandret.
Af BadMan
Man kan også opdatere sine Apps på TV'et.

Det er mig en gåde, at Samsung ikke har lavet så dette sker automatisk, for de fleste kunder er næppe klar over dette.

Hvis du går ind hvor du vælger/installerer nye Apps og så vælger én som du allerede har inde, f.eks. Explore 3D - så vil du her få muligheden for at opdatere den, hvis nyere version er tilgængelig...
Af Maestroelite
Badman> Da jeg startede hub første gang opdaterede/installerede den 18 apps. (Måske fordi jeg har Yousee!?).

Pyndk> Jeg installerede firmwaren og Explore 3D virker som den skal.
Udover det så synes jeg menuerne er blevet meget hurtigere. (Der er også kommet et par ekstra punkter hist og her i menu).

Men nu er det sengetid.

Af gode grunde kan jeg nok ikke komme med så meget mere feedback på hvad FW ellers har ændret da jeg kun havde haft TV tændt få timer før jeg opdaterede :p