Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af palle22
Jeg har sådan et tv stående. Det er ca 2 år gammelt, og fungerer uden fejl. Ingen ridser osv. heller. Orignal emballage medfølger, samt vægbeslag.

Hvad kan jeg tillade mig at sælge det for? Et par tusinde?
Af Jiod
Hvor befinder den sig? Er der mpeg 4 tuner?
Af palle22
Det er i aarhus, og ja, der er mpeg4 tuner
Af BrianH
Måske nogle ville give 2000, men nu ikke mig. Med de nypriser der er nu om dage, er 1000-1200 kr et bedre bud.

Det her f.eks. er et større og bedre tv til 2995,-
Tager man de 2995 og trækker nogle % fra fordi det tv er 2 år gammelt (slidt i 2 år)+ nogle % for gammel teknologi + nogle % for at være 37" så kommer jeg til 1000,-

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=634306
Af BrianH
PS. Mine forældre har Panasonic 37" X10y som de gav 6000 for. Jeg kan godt se det bindegale i at det skulle være tæt på værdiløst, for det er et godt tv
Af palle22
Så panasonics lcd tv, som altid kun har været middelmådige, er nu bedre end deres plasma tv, som altid har været i en klasse for sig? Kan du ikke linke til en test af det lcd tv BrianH? Jeg er nødt til at høre nogle bedre argumenter for den lave vurdering fra din side. Særligt set i lyset af, at fx px80 stadig sælges for 3-4000.

Mvh
Af BrianH
palle22 skrev:Så panasonics lcd tv, som altid kun har været middelmådige, er nu bedre end deres plasma tv, som altid har været i en klasse for sig? Kan du ikke linke til en test af det lcd tv BrianH? Jeg er nødt til at høre nogle bedre argumenter for den lave vurdering fra din side. Særligt set i lyset af, at fx px80 stadig sælges for 3-4000.

Mvh

Tror såmænd ikke det er bedre, men det illustrerer hvad man får for pengene nu om dage. Det er nok bedre at sammenligne med plasmamodellen c3e der kan betragtes som efterfølgeren til x20 der fulgte x10
Hent det hos Fleggaard for 2666,-

http://www.fleggaardshop.dk/Produktkate ... 600hz.aspx

Tror ikke på px80 kan sælges for 4000. Hvis nogen giver det bliver de snydt
Af palle22
Ok, du skrev ellers at det lcd er bedre. Men hvis du siger, at man kan få et dårligere lcd tv for færre penge, så er jeg helt enig.

Mht de nye modeller indenfor plasma, så giver jeg dig også ret. De er godt nok billige :-)