Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af southfarm
Hej!

Jeg skal have skiftet mit gamle Samsung LE32M71B i stuen ud med et større tv - der er simpelthen blevet for langt hen til skærmen efter vi er flyttet.

Budget max 5000,-
God billed og lydkvalitet
størst mulig skærm (små 4 m til væggen)

Jeg har kigget på:

Sony KDL-46CX520
LG 42LV450N
LG 42LV355N

men er meget i tvivl.. Jeg hælder lidt til Sony pga. større skærm og funktionerne - men billedkvaliteten betyder i sidste ende mest.

Tak!
Brugeravatar
Af edinger
Panasonic G30 (link) (test) er et temmelig meget bedre bud end de foreslåede, hvis billedkvalitet er førsteprioritet. Og nok så vigtigt – til samme pris :)
Af southfarm
Var også meget begejstret for G30, da jeg havde læst forskellige anmeldelser - men har så efterfølgende læst mange indlæg rundt omkring, der omhandler Buzzing problemer. Foruroligende mange..
Men omvendt - hvis man giver en lille plovmand ekstra, kan man få den i Hifiklubben - så kan man bare køre ind med skidtet hvis det larmer.

Når forhandlingerne er afsluttet med fruen, bliver det den der skal være det nye stuealter..

Takker..
Af grauen
"hvis man giver en lille plovmand ekstra, kan man få den i Hifiklubben"

Jeg har søgt en del efter samme tv. Og jeg synes at være kommet frem til at HiFiklubben er de billigste med dette TV for 5999 (såfremt man selv har mulighed for at hente det)?

Jeg vil gerne vide hvor man finder det til en plovmand billigere? :)
Af lgowner
jrg ville foreslå LG 50PZ250N 3D når der alligevel skal tales plasma..
så får du også en del ekstra med oveni. og med lidt tweaks, så kan du opgradere software funktioner til en 750N model :)

ups, så lige 5000 og ikke 6000 grænsen, sory..
Af rkc
Hvis du ikke er bange for reflektioner og kan rulle gardinerne for så køb Samsung ps51d535 fantastisk billede,
rygtet om at den har samme panel som 8005 er god nok,
min bror har lige købt den i 59" og den er utrolig god ,men der er en del reflektioner i meget lys stue,ellers er det et utrolig godt køb.
ps51d535 koster 4799,-hos komplett.