Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa.

Ja overskriften siger jo næsten alt. Jeg har stofa TV, men kan ikke vælge Danmark eller Sverige som land. Som nærmest er nogle af de eneste jeg ikke kan vælge. Har et Panasonic i stuen, hvor jeg sagtens kan. Men så er spørgsmålet så, hvilket land skal så vælges i stedet for? Har prøvet Tyskland, men der kan jeg ikke se TV3+ HD O-O

Håber der sidder nogle kloge hoveder der kan hjælpe. :)

På forhånd tak.

Bugz.
Af lgowner
er tv't parallel importeret, som det lyder. så skal du altså ind i service menu, før du får adgang til Danmark eller andre nordiske lande.

Det kræver en special remote, eller en programmering af en harmony one så du kommer ind i service menu.

der skal du skifte til "Nordic UI" under country region. det er alt.
resten springer du let hen over..

her er info'n til diverse remotes som kan bruges
Af Bugz~
Mange tak for replies. Nu håber jeg så bare at Finland er at finde når jeg kommer hjem :)
Af Snurrerundtlyd
Vær dog opmærksom på at når du vælger Finland som land, så starter der en stor larmende blæser op inde i TVet, for at kunne holde det afkølet inde i sanuaen. ;)
Af lgowner
Bugz~ skrev:Mange tak for replies. Nu håber jeg så bare at Finland er at finde når jeg kommer hjem :)
som jeg skrev finder du ikke Finland, da finland er en del af de nordiske lande selvom det lyder lidt anderledes, så er det desværre sådan at LG har lagt "Finland" som valg deri, så når du kan se Tyskland som land har du ikke Finland som en valg mulighed.

som jeg forklarede, må du finde en remote og tilgå service menu og få omstillet det til nordiske forhold så du også for danske tekster osv med..