Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gomi
Nogen der ved om den remote kan programmeres til at styre yousee samsung boksen?
Af DrunkenDK
Den buzzer ikke fra bagpanelet, men kan stadig høres uden lyd fra selve skærmen, men sidder 4m væk så hører først når man kommer tættere på så overvejer om man skulle sende det tilbage
Af [email protected]
Jeg har nemlig et magen til og jeg synes det buzzer voldsomt. Henvendte du dig til forhandler eller Samsung selv?

Ps. Tak for hurtig respons.
Af alexander
Hvordan med "brightness pops" ? er der noget af det? hvor skærmen pludselig bliver lysere, ses måske mest på blu ray materiale.
Af HMAC
Er der kommet ny fjernbetjening og 2 x 3D-briller til D8005 plasma-modellerne (som LED'erne), og gælder det også 51D8005?

Synes ikke jeg kan finde noget om det?
Af DrunkenDK
Brugte 14 dages retur ret :) Byttede den bare :)

Det er ikke Samsung Galaxy Tab 5" der er med, det er remoten jeg postede link til samt 2x 3d briller
Af Olfred
Jeg har netop hentet mit ps51d8005 fra elgiganten. De havde lige fået det på lager og var inkl lækker remote og 2 3d briller...

Havde ellers fået at vide der ikke var briller med:-)
Af [email protected]
Jeg har nu bestilt tekniker besøg fra Samsung fordi mit ps64d8005 stadig buzzer for meget. O-O

Ringede til Hifiklubben hvor jeg har købt det og fik besked på og kontakte Samsung.

Håber de kan gøre noget.
Af HMAC
Jeg har lige kontakten Elgiganten's kundeservice vedr. indholdet i pakkerne (51D8005) - og de påstår hårdnakket, at der ikke er briller med??

Mystisk, når nogen har fået dem med briller + den nye fjernbetjening.

Der er åbenbart noget undervejs, som de ikke ved noget om endnu??
Er der overhoved nogen der har en ps64d8005 der ikke buzzer?

Har godt nok læst mange forums og alle siger den buzzer (altså 64 tommeren) og har ikke endnu set en der har sagt at hans ikke buzzer?
Abubu skrev:Er der overhoved nogen der har en ps64d8005 der ikke buzzer?

Har godt nok læst mange forums og alle siger den buzzer (altså 64 tommeren) og har ikke endnu set en der har sagt at hans ikke buzzer?
Tror det er ret få, og måske fordi de rent faktisk ikke kan høre det, da det er forskelligt fra person til person hvorvidt man kan høre buzzing "frekvensen", og til hvilken grad.

Generelt buzzer samsung markant mere end Panasonic. En af grundende er at Samsungs ofte er tyndere.
Af Abubu
Så det er altså 100% at de alle buzzer?