Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter Schrøder
Jonas B skrev:
Peter Schrøder skrev:
lobstercrew skrev:jeg købte et 6505 som jeg er godt tilfreds med.
Har ikke set de andre tv så skal ikke kunne sige om der er forskel eller hvor stor
Skruer den, ligesom 6000 series fra 2009, ned for lyset i mørke scener?
Har selv denne skærm i 55" og ja den skruer desværre op/ned i lysstyrke :s Har informeret samsung om problemet. Men de kender intet til det :s (og ja jeg har slået alt fra der skal slåes fra :)
Du KAN angivelig slå det fra i servicemenuen. Jeg har været inde og kigge men turde ikke ændre noget. Måske prøver jeg, når garantien er udløbet.
I mellemtiden har jeg fået et 8005 som ikke har denne "feature". 8)
Af DeepzOne
Håber ikke spørgsmålet er alt for dumt, men er 7005 tv'et i plasma et såkaldt smart-tv?

Har selv kigget efter tv i et par mdr og har efterhånden ventet alt for længe. Men det er sku' for svært at beslutte sig efter hvad man gang på gang får læst af div. fejl på mere eller mindre alle tv'.. - men ud fra de fleste tråde jeg har læst, synes jeg 7005 i plasma lyder til at være bedst for pengene, hvis man vælger Samsung samt har et prisbudget på max. 10.000 kr...
Så det bare om det er korrekt ;)
Af bleed_blue
DeepzOne skrev:Håber ikke spørgsmålet er alt for dumt, men er 7005 tv'et i plasma et såkaldt smart-tv?

Har selv kigget efter tv i et par mdr og har efterhånden ventet alt for længe. Men det er sku' for svært at beslutte sig efter hvad man gang på gang får læst af div. fejl på mere eller mindre alle tv'.. - men ud fra de fleste tråde jeg har læst, synes jeg 7005 i plasma lyder til at være bedst for pengene, hvis man vælger Samsung samt har et prisbudget på max. 10.000 kr...
Ja, det er et smart-tv, dog uden internet browser.
Af DeepzOne
bleed_blue skrev:
DeepzOne skrev:Håber ikke spørgsmålet er alt for dumt, men er 7005 tv'et i plasma et såkaldt smart-tv?

Ja, det er et smart-tv, dog uden internet browser.
Nåh okay. Troede der var internet browser i, så snart det var smart-tv.. men tak for svaret! Så vil jeg udsætte mit køb lidt endnu.. he
Af T.E.Larsen
Hvis man nu er ligeglad med 3D og smart tv og alt andet "gøjl". :)

Hvordan er 2 D billedt så, særligt i HD/BluRay kvalitet.

Hvor langt er det fra Panasonic GT30?

Nogen som har et bud?
Af THM
hvis det er korrekt at d7005 svarer til 8005 i billedkvalitet, er den en ligeværdig konkurent til gt30.
de har dog hver deres styrker og svagheder og er dermed ikke ens, men samlet set på niveau :)
Af T.E.Larsen
THM skrev:hvis det er korrekt at d7005 svarer til 8005 i billedkvalitet, er den en ligeværdig konkurent til gt30.
de har dog hver deres styrker og svagheder og er dermed ikke ens, men samlet set på niveau :)
Undskyld, jeg glemte tråden var både om D6505 og D7005.

Den model jeg tænkte på var D6505. Hvor langt den er fra GT30.

Men jeg tolker dit svar sådan, at man skal op på D7005 for at "matche" GT30. Problemet er så bare man får en lys stribe, i bunden eller toppen, med i købet af D7005.

Derfor overvejer jeg at gå ned i D6505. Hvis den altså ikke har problemet.