Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej. Jeg vil rigtig gerne se G30 før jeg køber det.

Er der nogen, der ved hvor jeg kan se det i København? Jeg har været i Elgiganten og Fona, men de har det ikke?!

PFT
Rex
Brugeravatar
Af edinger
Husk nu, at du ikke kan vurdere billedkvaliteten ved at se skærmen IRL.

Du kan dog naturligvis bedømme designet, hvis det er dét, der bekymrer dig :)
Af golf20
Prøv at se på det, der hvor du har tænkt dig at købe det ! Ellers må du jo bruge Panasonic`s showroom
Af Nick_S
Du skal i Expert eller Hifiklubben ja.
Af Rex
Tak for hjælpen.

Vh - Rex
Af Yankee
Hold dig til Panasonic Centre. Jeg kan personligt varmt anbefale Sommer Radio på Roskildevej lige ved Damhustorvet. De er super kompetente. Jeg har ikke været der i år så jeg ved ikke om G30 står der, men det skulle undre mig meget om ikke.
Af Rex
Yankee skrev:Hold dig til Panasonic Centre. Jeg kan personligt varmt anbefale Sommer Radio på Roskildevej lige ved Damhustorvet. De er super kompetente. Jeg har ikke været der i år så jeg ved ikke om G30 står der, men det skulle undre mig meget om ikke.
Tak. Vh - Rex
Af grauen
Har lige været i et panasonic center i Odense.
Og den G30'er der. Det er sgu en lækker skærm!!

Er der nogen der ved hvornår 2012 modellerne kommer? Jeg tænker på, om det måske ville være muligt snart at kunne kæbe g30'eren til en reduceret pris?
Brugeravatar
Af edinger
grauen skrev:Er der nogen der ved hvornår 2012 modellerne kommer? Jeg tænker på, om det måske ville være muligt snart at kunne kæbe g30'eren til en reduceret pris?
Hvis det går, som det plejer, vil det være et godt bud, at 2012-modellerne er klar i butikkerne omkring marts næste år.

Så der går nok et stykke tid, førend butikkerne begynder at faldbyde dette års modeller.
Af grauen
Er der nogen der ved om G30 kan købes nogle steder med studierabat?

Har selv lige forsøgt at søge nogle steder, men er ikke lige kommet frem til noget!
Af THM
har aldrig hørt om studierabat på køb af fladskærme....