Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
En playstation er skæv på toppen så det er nok bedre omvendt ;) - Men ellers kan du godt. Det er nok bare aldrig klogt at lokke for udluftningskanalerne i sin hardware..
Af SorenAT
Præsis det jeg tænkte. Hvad med en digitalbox under et panasonic tv? jeg vil nødig lave sjove farver i tv'et pga. boxen. Spørger nok fordi man ikke skulle ligge magneter under billedrørs tv. Jeg er blank... ved ikke hvad og hvordan det burte ligge.
Brugeravatar
Af huntiedk
Det med magneter er heldigvis ikke et problem i dag med fladskærme, men med gamle CRT'er var det et problem med transformere eller magneter (fx. højttalere nær skærmen).

Som Mysen skriver skal man primært fokusere på at man ikke blokerer udluftningen for apparater, og ligeledes er det bedst at sørge for at de kan "ånde" individuelt, så den varme luft fra eet apparat ikke ledes lige ind i det næste.

Og så må man naturligvis tage bestik af kabinetternes styrke, så man ikke stiller et tungt TV oven på en tuner i et skrøbeligt plastkabinet.