Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Piero
Hej

Mit Samsung D7005 slukker engang imellem helt af sig selv. Derefter er det ikke til at tænde i et stykke tid, indtil det tænder af sig selv, hvilket kan tage to minutter eller (én enkelt gang) en time.
Har ikke lige fået rykket på det, men ringer til Fona imorgen.

Er der andre der har oplevet et lignende problem?
Af Helmø
Har ikke D7005 modellen men derimod C750. Her oplevede jeg i fredags - mens ungerne så morgenfjernsyn - at fjernsynet selv slukkede og tændte uafbrudt. Det var umuligt at bruge hverken fjernkontrol eller mobil App mens det stod på. I de 20 sek den så var tændt kunne man godt. Jeg troede at det automatisk havde lavet en firmware opgradering som ikke virkede - men inden jeg nåede at komme ind til menuen for at checke firmware slukkede fjernsynet og jeg kunne starte forfra...
Blev enig med mig selv om at jeg ville fejlmelde det efterfølgende på arbejdet. Men da jeg ringede hjem for at få serie nummeret viste det sig at det virkede igen...?!? Og det har virket lige siden?!?
Af Piero
Ringede til Samsung som sagde det var en fejl, fik ikke lige fat i hvad han sagde det kunne være, men de kommer og fixer det. Melder tibage efter de har været her.
Af MicBWH
Helmø skrev:Har ikke D7005 modellen men derimod C750. Her oplevede jeg i fredags - mens ungerne så morgenfjernsyn - at fjernsynet selv slukkede og tændte uafbrudt. Det var umuligt at bruge hverken fjernkontrol eller mobil App mens det stod på. I de 20 sek den så var tændt kunne man godt. Jeg troede at det automatisk havde lavet en firmware opgradering som ikke virkede - men inden jeg nåede at komme ind til menuen for at checke firmware slukkede fjernsynet og jeg kunne starte forfra...
Blev enig med mig selv om at jeg ville fejlmelde det efterfølgende på arbejdet. Men da jeg ringede hjem for at få serie nummeret viste det sig at det virkede igen...?!? Og det har virket lige siden?!?
Har oplevet nøjagtig det samme to gange nu (PS50C7705). Begge gange var det ved "kold" start. Altså i forbindelse med det blev tændt.
Har også stadig problemer med at skærm og HDD tænder flere gange selv om fjernsynet er slukket. Det siges at være noget med den søger efter opdateringer. Men sgu da pisse træls.
Af BadMan
@MicBWH:

Du kan slå automatisk opdatering fra i menuen, så slipper du for det! Der kommer alligevel næppe flere opdateringer til din model ;)
Af MicBWH
BadMan skrev:@MicBWH:

Du kan slå automatisk opdatering fra i menuen, så slipper du for det! Der kommer alligevel næppe flere opdateringer til din model ;)
Jeg må tilstå jeg ingen steder kan finde automatisk opdatering til/fra???