Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg ønsker råd til indkøb af 17" fladskærm, der mest skal anvendes til simple børnespil a la Pixeline, og lidt surfen.
Kravene er ikke så store, bortset fra, at jeg gerne vil have den så billig som muligt, max 1500.
Det er et must med indbyggede højttalere, men lydkvaliteten er ikke afgørende - det skal blot være så Pixeline går klart og tydeligt igennem :)

Har set lidt på denne Viewsonic VA703M til 1299,- fra Elgiganten:
kortlink.dk/3nnh

Men det skræmmer mig, at alle 4 kundevurderinger er på 1 ud af 5 stjerner - er den så dårlig?

Er der gode alternativer? Jeg køber gerne via nettet. Beklager de dumme spørgsmål, men jeg er helt grøn her!

/Flemming
Af DonSilicone
Tak for svaret - desværre har den ikke indbyggede højttalere, så den dur ikke.
Er der nogen der har erfrainger med den ViewSonic, jeg nævnte?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorfor ikke blot købe et sæt højttalere til at sætte ved siden af skærmen? De højttalere der sidder i skærmene er usandsynligt ringe og ikke værd at bruge penge på (for du betaler for dem).
Af DonSilicone
yakken skrev:Hvorfor ikke blot købe et sæt højttalere til at sætte ved siden af skærmen?
Jeg ved godt, at jeg ikke får nogen form for kvalitetslyd ud af dem, men det er heller ikke behovet. Derimod har jeg behov for så meget friplads som muligt på bordet og vil ikke have et par løse højttalere til at stå og fylde og have endnu en transformer til stikkontakten. Det er altså et ufravigeligt krav for mig.