Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sorensen84
Hejsa

Jeg står i den situation, at jeg har mulighed for at få et fjernsyn til 6000kr. Jeg har tænkt på et Panasonic G30. Har hørt at det skulle være et godt tv i mellempris klassen. Jeg skal bruge det hovedsageligt til at spille på.

Hvis jeg selv ligger nogle penge til, kan jeg købe GT30. Jeg er bare lidt i tvivl. Jeg kommer ikke til at bruge de 3D funktioner, som det tv har. Jeg ved selvfølgelig godt, at billedkvaliteten er bedre, men kan det betale sig at købe det, når jeg ikke skal bruge 3D?
Af T.E.Larsen
Jeg er ikke ekspert. Men har fået at vide (af en Panasonic sælger) at der ikke er den store forskel. Dog er der forskel.

Hvis du er til 3 d som er det GT.

Særlig hvis du ser begge modeller slukket, vil du se at skærmen på GT er mere sort end G modellen.

Det skulle også være gældende med dem tændt. Altså bedre "sort" på GT. Men som sagt er jeg ikke ekspert.

Har set dem side om side, og synes ikke der er den store forskel. Men det er gode skærme begge to. Spørgsmålet er du vil give den pris ekstra, for "lidt" bedre billede. (hvis vi ser bort fra 3 d)

Mener der er test af begge modeller her på siden.
Af Rex
T.E.Larsen skrev:Jeg er ikke ekspert. Men har fået at vide (af en Panasonic sælger) at der ikke er den store forskel. Dog er der forskel.

Hvis du er til 3 d som er det GT.

Særlig hvis du ser begge modeller slukket, vil du se at skærmen på GT er mere sort end G modellen.

Det skulle også være gældende med dem tændt. Altså bedre "sort" på GT. Men som sagt er jeg ikke ekspert.

Har set dem side om side, og synes ikke der er den store forskel. Men det er gode skærme begge to. Spørgsmålet er du vil give den pris ekstra, for "lidt" bedre billede. (hvis vi ser bort fra 3 d)

Hej. Hvor har du set dem side om side? Jeg har ikke kunnet finde dem i Kbh?!

Vh - Rex
Mener der er test af begge modeller her på siden.