Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klokmose
kskruger skrev:
klokmose skrev:Jeg var desværre en af dem der blev ved med og vente....

Men nægter og betale den ikke uvæsentlige højere pris for den medfølgende tablet, som jeg ikke får brugt og mon ikke DBA snart er oversvømmet med Samsung Galaxy S tablets.

Men til pointen... Har fundet Samsung d 8000 46" led til ca. 12000kr.

Men hvad er forskellen på d 8000 og d 8005? Er d 8000 noget parallelimport eller hvordan?

-Martin
Ja, D8000 er parallelimport og dermed uden Samsung's prestige service.
Jeg takker for svaret.

Er Samsung´s prestige service de ekstra penge værd?
Af kskruger
klokmose skrev:
kskruger skrev:
klokmose skrev:Jeg var desværre en af dem der blev ved med og vente....

Men nægter og betale den ikke uvæsentlige højere pris for den medfølgende tablet, som jeg ikke får brugt og mon ikke DBA snart er oversvømmet med Samsung Galaxy S tablets.

Men til pointen... Har fundet Samsung d 8000 46" led til ca. 12000kr.

Men hvad er forskellen på d 8000 og d 8005? Er d 8000 noget parallelimport eller hvordan?

-Martin
Ja, D8000 er parallelimport og dermed uden Samsung's prestige service.
Jeg takker for svaret.

Er Samsung´s prestige service de ekstra penge værd?
Tja, kun hvis man får brug for dem.
I forhold til andre mærker, så kommer der en Samsung teknikker ud til dig og laver ens tv hvis det er defekt. Så slipper man for, at det skal afhentes af en vognmand og er væk i typisk 3 uger.

Men omkring priserne på D8005 serien, så er jeg ret sikker på, at hvis du venter et par uger, så kommer priserne ned igen.
Af moernmik
Jeg har et 46" til at stå. Endnu ikke pakket op og med faktura dato 6/10 (dags dato) - købt i EL giganten Viborg.

Samsung Galaxy S 5" Wifi + 2 3D briller medfølger, som hos de øvrige forhandlere.

Kan afhentes i Viborg for 11.500, hvis det har interesse ;)
Af tge
@moernmik , ved du hvilken remote der medfølger ? den alm. triste plastik eller den 'fede' i alu (altså udover galaxyen).

tør man spørge hvorfor du vil skille dig af den ? hvis den er købt i dag kan den jo returneres til fuld pris ???

kan den evt. sendes til 2800 lyngby ?

mvh.
Af tge
@moermik , det var sgu nok det dummeste jeg har spurgt om længe 8)
havde ikke lige set at der var køtilbud i viborg idag :)

men øvrige spgm. gælder , er lidt lun på den
Af Storgaard85
Jeg har et spørgsmål vedr. fjernbetjeninger til D8005. Jeg forstår ikke helt hvilket alu fjernbetjening der bliver snakket om nogle gange? Er det ikke bare galaxy'en? Eller findes der en anden fjernbetjening udover galaxy'en og den nuværende der medfølger i plastik? Hvis ja, er der så nogen der kan bekræfte de har fået den, eller bare kan give en kilde til hvor der står noget om denne fjernbetjening.
Af BentS
moernmik skrev:Jeg har et 46" til at stå. Endnu ikke pakket op og med faktura dato 6/10 (dags dato) - købt i EL giganten Viborg.

Samsung Galaxy S 5" Wifi + 2 3D briller medfølger, som hos de øvrige forhandlere.

Kan afhentes i Viborg for 11.500, hvis det har interesse ;)

Hej moernmik

hvad siger du til en pris på 11.250,00 så skal jeg nok hente det i weekenden, vh Bent
Af tge
remoten er denne : http://www.pcstats.com/articleview.cfm? ... 537&page=5 , bare moderniseret til dagens smart tv. , jeg har set en tråd herinde hvor både samsung og elgiganten bekræfter denne , desværre lyder det ikke til at være særlig konsistent at den medfølger i pakken :-(
Af Gomi
Jeg har nu modtaget mit 55" 8005. Der fulgte den ovennævnte fjernbetjening med og to par briller.

Første indtryk var, stor kasse! og hold kæft hvor er den tynd ;;)

Jeg testede clouding i går aftes i et mørkt rum og der var intet at se overhovedet. Jeg har instillet skærmen efter den test der er lavet her på sitet.

Største problem indtil videre har været mig... Tjekkede ikke source, så det tog noget tid før jeg fik noget på skærmen... Søgte på antenne men der sidder kun noget i HDMI....

Skal teste lidt Bluray her til formiddag, jeg vender tilbage med mine indtryk.
Af tge
hvor er det indkøbt ? er ikke spor misundelig (B
Af Gomi
Jeg har købt hos Licotronic, meget fin betjening må jeg sige!

De kørte ind med det til mig går fordi jeg havde solgt mit eget og kommer forbi i dag hvis vægbeslaget er kommet hjem.

Det skal siges at de bor i Jyllinge og jeg på Frederiksberg.

Så dem kan jeg godt anbefale, hvis man må det.... O-O