Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af peterms
Hej vil gerne bruge de indstillinger rasmus har brugt i testen af vt30. men synes ikke rigtig jeg kan få profilen professonel 1 frem. nogle der kan hjælpe mig? Og på forhånd tak
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Under Setup-menuen (den nederste så vidt jeg husker, det er ikke inde i billed-opsætningsmenuen) skal du aktivere ISFcc.

Når ISFcc er aktiveret, får du også adgang til de to professionel-profiler. :)
Af Minkz
Hej Rasmus, kigger også lidt med og har et par spørgsmål :)

Kunne ikke finde "Resolution Enhancer" er den under en af undermenuerne?

Og når der står Til/Fra under "Intelligent Frame Creation", hvad skal den så stå på?
Af THM
Minkz skrev:
Og når der står Til/Fra under "Intelligent Frame Creation", hvad skal den så stå på?
jeg vil foreslå "fra" :)
Af codename
Disse indstillinger i snakker om her. Kan man bruge dem med det samme eller skal tv´et have lov og køre et vidst antal timer inden man begynder på det og hvis ja hvor mange timer snakker vi så ca. om ?
Af THM
codename skrev:Disse indstillinger i snakker om her. Kan man bruge dem med det samme eller skal tv´et have lov og køre et vidst antal timer inden man begynder på det og hvis ja hvor mange timer snakker vi så ca. om ?
du kan bruge dem med det samme. det er hvis man ofrer en prof kalibrering man skal vente til ældningskurven er fladet ud....
Af codename
Super :) Tak for det hurtige svar.