Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wulffez
Heysan Flatpanels 8)

Jeg skal have mig et nyt fjernsyn til maks 4.000kr. Som skal bruges til at se DVD film og almindeligt TV. Det skal slet ikke bruges til gaming. Dog har jeg haft lidt svært ved at ramme et fjernsyn til de 4.000kr med mest bang for the buck. Det kræver også at den har en okay betragtningsvinkel. Jeg har linket to samsung'er som jeg har kigget på. Men er det to dygtige kandidater, og hvilken en er bedst til mit formål? Eller findes der bedre ?

Jeg har kigget lidt på:
http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ue ... 2547p.html
&
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue40d5004

Som jeg har forstået skulle 5004'eren have en ringe betragtningsvinkel nemlig. Så tøver meget med at bestille den

*EDIT*
Skal også siges, at der er mange vinduer, med lyse gardiner. Så ved højlys dag, kan det være et meget lyst lokale :)

Mvh
Michael
Brugeravatar
Af edinger
Uddrag fra denne tråd:
edinger skrev:Tre udmærkede bud i prisklassen:

• Panasonic 42" TX-P42C3E (plasma) (link) 3.499,-

• Panasonic 42" TX-P42UX30E (plasma) (link) 4.999,-

• Samsung 40" UE40D5005P (LED-LCD) (link) 4.699,-
Af Wulffez
edinger skrev:Uddrag fra denne tråd:
edinger skrev:Tre udmærkede bud i prisklassen:

• Panasonic 42" TX-P42C3E (plasma) (link) 3.499,-

• Panasonic 42" TX-P42UX30E (plasma) (link) 4.999,-

• Samsung 40" UE40D5005P (LED-LCD) (link) 4.699,-
Har set på dem, men det er til gaming primært. Her skal der absolut ikke games, ellers ses meget sort :)
Brugeravatar
Af edinger
De foreslåede skærme er i det hele taget gode-til-prisen, men OGSÅ gode til gaming... :)
Af Wulffez
edinger skrev:De foreslåede skærme er i det hele taget gode-til-prisen, men OGSÅ gode til gaming... :)
Sorry skrev noget bullshit fordi talte i telefon sammen med kæresten da jeg skrev svaret. Jeg mente, at vores behov slet ikke er gaming :) Kun film der er på fjerneren og dvd film ? Skal man så vælge et plasma?

---> Og fandt ud af vi max ville have et 32"
Brugeravatar
Af edinger
Svaret er stadig ja. Og de nævnte modeller er stadig "bedste bud".

Og det er ikke engang for at være doven, at jeg gentager mig selv ;)