Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jwlarsen
Hej Alle. Er ny herinde, men står overfor et snarligt køb af et nyt tv: Sony 40NX720 til omkring 10 kilo.

Mit spørgsmål går på om dette tv kan gå nettet, som at gå på google og streame film/serier direkte fra nettet, eller er det bare en opreklamering fra Sony's side, så det kun er bestemte sider, som man kan bruge (eksempelvis youtube, og andre internetsider fra NX700 serien)

Jeg tænker specifikt på disse beskrivelser, som står under tv's funktionaliteter:

"- Indbygget Wi-Fi® gør det nemt at oprette forbindelse til internettet - Stream underholdning fra dit trådløse hjemmenetværk og internettet uden kabelrod
- Nyd det bedste fra nettet på den store skærm - Tilslut dit TV til nettet, og stream internetvideoer på fuld skærm, eller hold dine sociale netværk opdateret (firmwareopgradering påkrævet)"

mvh jwlarsen
Af TimFrederiksen
Hey Larsen!

Jeg står i samme situation. jeg kommer LIGE fra Sony butikken og der prøvede jeg den. den KAN gå på nettet (altså hjemmesider) og det fungere rigtig fint. det er ikke alle film den kan streame da den ikke genkender alle formater. men skynd dig lige at kigge på tilbudet fra Sony Butiken:

Sony 40NX720 - 10.000,-
Sony Blu-ray Afspiller - 1999,-
Sony Sub Alufod - 1499,-
Narnia BR DVD - ?,-

ialt 7999,-

ps. prøv at læs mit indlæg: Sonys Monolithic Design