Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det ligner noget der har fået lov at stå i et godt stykke tid? Umiddelbart kan du prøve at køre screenwash (se vores artikel-sektion om burn-in), men jeg tror ikke du får det helt væk.
Af Kenzi
Torben Rasmussen skrev:Det ligner noget der har fået lov at stå i et godt stykke tid? Umiddelbart kan du prøve at køre screenwash (se vores artikel-sektion om burn-in), men jeg tror ikke du får det helt væk.

Det havde aldrig været der før det røg til reperation, først da jeg fik det igen fredags, også prøvede tænde det op, så var det der, kom med det samme :s .
Af Nick_S
Har det lige været til reparation kan det jo meget vel være at panelet er skiftet. I så fald skal du være varsom i nogle uger.
Af Kenzi
Nick_S skrev:Har det lige været til reparation kan det jo meget vel være at panelet er skiftet. I så fald skal du være varsom i nogle uger.
Der blev skiftet powersupply og SC PCB, hvad end det er. samlet regning 5200kr.
Af TheGreatGazoo
Logoet med teksten "Waoo" tilhører åbenbart en tv-udbyder. Hvis du ikke har et waoo-abonnement på din adresse burde det være nemt at bevise at skaden ikke er sket i dit hjem. Såfremt du ikke modtager dit tv-signal fra waoo er mit bedste bud at dit tv ikke er blevet repareret, men at du derimod har fået en andens ødelagte tv og værkstedet har taget betaling for dele der aldrig er skiftet.
Af Kenzi
TheGreatGazoo

ja waoo er min tv udbyder, da og da det logo er det første der dukker op på min skærm når jeg skal se tv. så er det så uheldigt det er det der har sat sig fast i det. Efter jeg startede det op fra det har været til reperation.

Fordi det røg til rep, var fordi pludselig begynder farvene blande sig sammen også slukkede det. og kunne ikke starte igen.

Så fik jeg det igen og ville prøve det. så lider det nu af burnin/image retention i stor grad. Hvilket det ALDRIG har haft gjort før overstående hændelse.

med en konklussion af det firma der har reperaret lortet, så ikke have testet det i nogen som helst form? siden det kan levere det tilbage og det så er det første jeg ligger mærke til der det.