Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
Ah, godt jeg fik lavet denne guide. Fik pludselig brug for at sortere igen, og hjernen var blank fra sidste gang lol.
Af kennel
Akyhne:
Har du nogen erfaring med SamyGo sammen med Windows 7 64-bit? Jeg har lige fået ny pc og skulle til at redigere i kanalerne. Det gik sgu ikke. Jeg måtte tænde det gamle hakkebræt med XP 32-bit :((
mvh

Lars
Af Humpfrey
Hej.

Nu har jeg forsøgt mig med både SamyGo og ChannelListPCEditor, men uden held. Ved SamyGo klager programmet over fil længden på map-CableD. Ved ChannekListPCEditor siger den at den eksportede fil er et "invalid file format".

Fjernsynet er et UE40D6505 og jeg kører Win 7 på min pc.

Er der nogen, der kan hjælpe?
Af Akyhne
Prøv at sende mig filerne på akyhne A mail tdcadsl dk
Af mrproper
netfors skrev:Hmmm, kan ikke fåe det til at virke !:(
Når jeg vælger Satellit scanner tv'et kun på Astra satellitten, og jeg kan også kun vælge denne satellit? :s
Er der nogen der kan hjælpe? Det virker fint med mit canal digital kort i? ;;)
Kan det være pga. den nye firmware, tror nok jeg har opdateret efter denne tråd blev startet? :o
Hej

Har samme problem med at den kun søger på astra sattelitten :(
D8005 og kun astra og vælge derfra oxo, Ellers kanon tv

/John
Af hitanykey
Hejsa
Jeg har lige købt et UE40D6515 - supertv!

Men men men - jeg kan ikke redigere kanalerne.
Har prøvet med SamyGO, men det virker heller ikke får bare fejlen: Filelength does not match

Nogen gode bud??

/Hitanykey
Af Akyhne
Hvilken fil redigerer du?
Af hitanykey
Det er bare supergodt - det virker :)

Tusind tak for hjælpen!

/hitanykey
Af Dybvad
Hej, jeg vil prøve at lave en liste hvor jeg ville bestemme hvor kanalerne skulle lige, men når jeg søger i Sattelit og vælger thor 0.8 finder den ingen kanaler og signalstyrke viser 0. Jeg kan kun finde kanaler ved at søge i Canal Digital Sat... Hvad gør jeg forkert? :(
Af Dybvad
Så fik jeg det endelig til at virke. Dog stadig kun med satellit og ikke Canal Digital. Men jeg skulle bruge programmet Samsung Channel Editor. Den anden nævnte ville ikke godkende filen. Desuden var SCE også nemmere da den kan åbne filen direkte fra usb uden brug af Winrar