Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

når SMART HUB automatisk opdateres på mit D7005 slettes alle mine downloadede apps og en række apps, jeg ik er interesseret i, indstalleres - nogen der ved hvordan jeg forhindrer dette?
T27667 skrev:Hej

når SMART HUB automatisk opdateres på mit D7005 slettes alle mine downloadede apps og en række apps, jeg ik er interesseret i, indstalleres - nogen der ved hvordan jeg forhindrer dette?
hvordan gjorde du det, for jeg kan ikke få min til at opdatere
Danielha skrev:
T27667 skrev:Hej

hvordan gjorde du det, for jeg kan ikke få min til at opdatere
Mit opdaterer automatisk, med jævne mellemrum, når jeg går ind i SMART HUB. Efter ca. 10 sekunder uden jeg har bevæget mig rundt i HUB'en starter opdateringen, hvilket indebærer en, til tider uønsket, oprydning i mine apps. Hvis bare den installerede nye apps var det til at leve med, men at den sletter de apps jeg har downloadet er jo for dumt. Kom aldrig i gang med at bruge apps på tv'et pga. det. Men hva ska man også med apps på tv'et i grunden...
Ellers kan du måske selv starte opdateringen. Ved dog ik hvordan...