Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Til ejere af et samsung 2011-tv, hovedsageligt ejere af D7005:

Når jeg trykker GUIDE på min fjernbetjening kører billedet ikke oppe i hjørnet som det sku men samsungs runde "loade"-symbol roterer i stedet til guiden lukkes. Det har den konsekvens at jeg aldrig bruger guiden. Har nogle andre ejere af D7005, eller et anden samsung 2011-tv, det samme problem?

I øvrigt; nogen der ka besvare:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=23113
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Har du YouSee? Det er et generelt problem, som forekommer på alle Samsungs modeller sammen med YouSee. Så vidt jeg ved sker det dog også på eksempelvis Sonys modeller m.fl.
Af T27667
Ja, jeg har netop yousee. Kan heldigvis bare bruge "Programvisning" ved at trykke CH LIST -> C (gul knap), som faktisk også er meget mere overskuelig end guiden efter min mening. Sku bare høre om det var mit tv den var gal med, så er glad for det ik var tilfældet. Så tak for svaret og beroligelsen:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den her vendes ca. en gang hver 14. dag og det er et velkendt problem, som pt. ikke står overfor en løsning. Det handler om den måde EPG-data sendes på, hvor Yousee pt. kører det via en separat TV-kanal, som så umuliggør at man samtidigt ser et TV-signal i preview-billedet - der er jo kun én tuner indbygget i TV'et.