Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg står for at skulle skifte flytte min nuværende TV (Panasonic) ind i soveværelset, hvilke jo giver plads til en ny i stuen :-)

Teknisk er jeg meget lun på Sonys EX720.
Jeg kan dog huske min noget blandede oplevelser med svigerfars Sony (mener det er EX710 eller EX700)
Det skal siges at jeg ikke har brugt meget tid, så det er muligt at det er mig, der er gal på den...

Så vidt jeg husker, kan man ikke flytte rundt på kanalerne?
Hvis jeg skanner min mellempakke igennem, vil jeg jo gerne have de tyske kanaler ud, eller alternativt sidste i rækkefølgen. Ligeledes er der flere kanaler, hvor man bare bliver nægtet adgang - dem har jeg heller ikke lyst til at have liggende blandt de kanaler jeg bruger.

På min Panasonic, kan man oprette grupper, og så ser man kun kanalerne i den gruppe man vælger, og de ligger på de kanaler man har valgt (DR1 skal da ligge på kanal 1 og TV2 skal da ligge på kanal 2 :-) )

Kan man gøre noget lignende på Sony EX720

På forhånd tak...
Af orm08
Du kan sagtens sortere kanaler som du vil, også uden at bruge favorit funktionaliteten. Det kan du også på de ældre modeller. Efter min mening, er SONY suveræn når det kommer til brugervenlighed.

Jeg købte 46EX721 i Elgiganten til 6799, den har indbygget WIFI, det er svært at finde et TV på markedet hvor du får mere for pengen lige nu, jeg tror de har 40EX721 til 6000

Jeg har i øvrigt sat mit op med Netflix så man for $8om måneden kan se aller de film og tv serier man vil uden at det koster mere, og helt lovligt:) eneste man skal lave er at bilde sit TV ind at det sår i USA, det har jeg gjort med unblock-us.com til yderligere $4 og med en adresse i USA fundet på Google. - det virker over al forventning, og næsten alt indhold er i HD
Af Scandal
Super!
Tak for svaret.
Jeg har alligevel en witch lige under TVet, så WiFi er ligegyldigt for mig ... ergo er EX720 fint til mig :)
Af obus
orm08

Hvornår fik du ex721 til 6799kr?
Af orm08
Undskyld jeg må have bildt mig selv ind, at det var 6.799, checkede min bon, det var 7.799 - købte det for 1 måned siden