Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa derude!

Tro det eller ej, men vi er faktisk nogen der stadig sidder med gamle B&O billedrørsskærme derhjemme i stuen. :3

Men nu har de gamle endelig set sig et tilbud der skulle være ret så godt. Den lokale Expert sælger et Sony KDL40EX720 til 5400.-, og jeg vil simpelthen bare gerne vide, om det er et godt køb? Kravet er vel bare, at det er et over-all godt TV, også til prisen. :)

Jeg har fundet anmeldelser af det, og modellen der hedder KDL46EX720. Hvad er forskellen på de to?

Svar her til aften eller inden alt for sent imorgen ville være meget velkomne, da tilbuddet udløber imorgen.

Spørg endelig ind, hvis noget er glemt!

Tak! :)
Af Labze
40 og 46 i navnet angiver bare størrelsen :) Ellers er det de samme.
Af zuMzArr
Nu er det ikke for at virke mistroende, men er du helt 100% sikker på, at der ikke er andre forskelle?
Af SQren
Labze har ret.

Og hvis du stadig er mistroisk, så slå da specifikationerne op på dem begge og sammenlign dem ;)
Af Fogher
Jeg har selv overvejet at købe KDL40EX720, og vil sige 5499kr er et godt tilbud.

På deres hjemmeside står der at det er "Wifi-ready". Ergo skal man have en wifi adapter (wifi dongle), hvis du vil bruge trådløst internet. Koster nok 400-500kr ekstra for sådan en lille USB pen du sætter i.
Af Fætter Guf
Køb KDL-40EX721 i Elmutanten til Kr 6000. Den model har indbygget trådløs netværk. Udover det får du 14 dages retur ret. Har et ganske godt billedet og kan varmt anbefales.

Du har også den mulighed, at ringe til Sony center og høre om de kan matche prisen... det gjorde jeg :-)

God fornøjelse...
Af Scandal
"for the record", så står EX720 på listen "købsanbefalinger" her på flatpanels, så du må have et ok niveau...