Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidHimself
tvinther skrev:Løsningen er simpel: STOP ALT KØB på de her modeller indtil prisen igen er på et acceptabelt niveau...
Jeg tror ikke der går længe forend, priserne er kommet ned igen... mon ikke butikkerne stadig ligger og underbyder hinanden? :)
Af loland
Det er nu lidt komisk pga. alle dem der konstant ville vente for at se om de liiiige kunne spare ekstra 200-300kr mere på denne model og vente endnu en uge mere pga. den massive priskrig på d8005. Det koster engang imellem at blive grådig :p Men derudover er galaxy taben mega fed og dual view funktionen kan vise sig at være ret nice til sommer i haven 8)
Af kskruger
Gomi skrev:Proshop har sat prisen ned på 46"

http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... id=4904996

Jeg er klar til at købe en 55" i morgen, men jeg gør det ikke, kan simpelthen ikke få mig selv til det i det marked der er nu.
Ja, jeg ville også vente lidt, når 55" udgaven stadige er så dyr, En pris forskel på 46" og 55" er flere steder stadige imellem 9000,- og 10.000,-
Af jptc
Men det er den gamle model uden briller og tablet.
Er det en fejl eller?
Af loland
er overbevist om det er uden tablet.. Du kan se de kun har 1 på lager fysisk.. :)
Af kskruger
Gomi skrev:Proshop har sat prisen ned på 46"

http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... id=4904996

Jeg er klar til at købe en 55" i morgen, men jeg gør det ikke, kan simpelthen ikke få mig selv til det i det marked der er nu.
Nu har Proshop sat prisen op igen til 15.174,-
Så det har åbenbart enten været en fejl, eller en "gl. model", som de kunne sælge til gl. pris.

http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Sa ... cerunnerdk
Af Gomi
Bare lige af nysgerrighed, hvad kostede 7005 inden prisstigningen på 8005? Er den fulgt med op, eller koster den hvad den hele tiden har kostet?
Af Gomi
Når jeg kigger på udviklingen mellem 7005 og 8005 i 55" så har de jo nærmest kostet det samme i en periode???
Af Samoht
Jeg bestilte ue40d8005 til gammel pris men fik tilfældigvis den nye pakke, med ny fjernbetjening, galaxy wifi og ekstra briller.
Den nye fjernbetjening er jo meget pæn, men er lidt svær at bruge hvis man ikke kigger på den. Der er ikke særlig mange forhøjninger til at føle sig frem på.
Galaxy wifi 5.0 er ok, men den fjernbetjenings app der medfølger tilføjer ikke noget nyt ift. den alm. fjernbetjening. f.eks er der ikke mulighed for qwerty keyboard (det burde være oplagt) eller styre cursor i internetdelen.
Derudover er der ikke wake-on-WLAN så man skal stadig bruge den alm. fjernbetjening til at tænde fjernsynet!
Har fået skiftet panelet en gang pga pixelfejl men skal have skiftet det endnu engang da der er fejl på det nye panel.
Deres prestige service er sgu også lidt mærkelig.
Jeg ringer ind for at fejlmelde det, hvorefter jeg for at vide jeg bliver ringet op af en teknikker indenfor 3 dage. Når han ringer bliver jeg spurgt om informationer ang. skærmen jeg allerede har givet en gang! Først DER bestiller de panelet og siger der kan gå op til en uge før de for det leveret. Når de så får panelet hjem vil jeg blive ringet op IGEN så de kan aftale en tid de kan komme forbi og skifte panel. Utroligt at de ikke kan strømligne processen mere.

Det "sjove" er at teknikkeren der kommer ud og skifter panelet ikke tjekker det igennem efter han har skiftet panelet og da jeg efterfølgende finder fejlen de er nu nødt til at komme en gang til!

Hvorfor tjekker de ikke panelet inden de kommer med det, eller i det mindste tjekker det hos mig? Tror de bare jeg vil acceptere eventuelle fejl på det andet panel? Det giver ingen mening. /end galde
Af kskruger
Samoht skrev:Jeg bestilte ue40d8005 til gammel pris men fik tilfældigvis den nye pakke, med ny fjernbetjening, galaxy wifi og ekstra briller.
Den nye fjernbetjening er jo meget pæn, men er lidt svær at bruge hvis man ikke kigger på den. Der er ikke særlig mange forhøjninger til at føle sig frem på.
Galaxy wifi 5.0 er ok, men den fjernbetjenings app der medfølger tilføjer ikke noget nyt ift. den alm. fjernbetjening. f.eks er der ikke mulighed for qwerty keyboard (det burde være oplagt) eller styre cursor i internetdelen.
Derudover er der ikke wake-on-WLAN så man skal stadig bruge den alm. fjernbetjening til at tænde fjernsynet!
Har fået skiftet panelet en gang pga pixelfejl men skal have skiftet det endnu engang da der er fejl på det nye panel.
Deres prestige service er sgu også lidt mærkelig.
Jeg ringer ind for at fejlmelde det, hvorefter jeg for at vide jeg bliver ringet op af en teknikker indenfor 3 dage. Når han ringer bliver jeg spurgt om informationer ang. skærmen jeg allerede har givet en gang! Først DER bestiller de panelet og siger der kan gå op til en uge før de for det leveret. Når de så får panelet hjem vil jeg blive ringet op IGEN så de kan aftale en tid de kan komme forbi og skifte panel. Utroligt at de ikke kan strømligne processen mere.

Det "sjove" er at teknikkeren der kommer ud og skifter panelet ikke tjekker det igennem efter han har skiftet panelet og da jeg efterfølgende finder fejlen de er nu nødt til at komme en gang til!

Hvorfor tjekker de ikke panelet inden de kommer med det, eller i det mindste tjekker det hos mig? Tror de bare jeg vil acceptere eventuelle fejl på det andet panel? Det giver ingen mening. /end galde
De har ingen mulighed for, at checke panelet inden de kommer hjem til dig. Det man kan sige, er at Samsung's eller deres leverandør, åbenbart ikke checker deres reservedele godt nok, siden at du kan finde fejl på et nyt panel.
Af klokmose
Jeg var desværre en af dem der blev ved med og vente....

Men nægter og betale den ikke uvæsentlige højere pris for den medfølgende tablet, som jeg ikke får brugt og mon ikke DBA snart er oversvømmet med Samsung Galaxy S tablets.

Men til pointen... Har fundet Samsung d 8000 46" led til ca. 12000kr.

Men hvad er forskellen på d 8000 og d 8005? Er d 8000 noget parallelimport eller hvordan?

-Martin
Af kskruger
klokmose skrev:Jeg var desværre en af dem der blev ved med og vente....

Men nægter og betale den ikke uvæsentlige højere pris for den medfølgende tablet, som jeg ikke får brugt og mon ikke DBA snart er oversvømmet med Samsung Galaxy S tablets.

Men til pointen... Har fundet Samsung d 8000 46" led til ca. 12000kr.

Men hvad er forskellen på d 8000 og d 8005? Er d 8000 noget parallelimport eller hvordan?

-Martin
Ja, D8000 er parallelimport og dermed uden Samsung's prestige service.