Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lars101
Hej.

Jeg står og skal have et godt TV og har kigget lidt på Samsung PS51D7005DKXXE og et Samsung 46' D7005 LED TV… Det jeg går efter er et super godt billede i HD Kvalitet/ bluray.. Skal jeg helt droppe disse 2 og gå til panasonic eller Phillips? Det skal ca. koste 10000,-
Brugeravatar
Af edinger
Af de to havde jeg nok valgt plasma-udgaven. Men det er to glimrende bud, som nok skulle kunne indfri dine forventninger.

Skulle du vælge LCD-udgaven af 7005, vil jeg dog opfordre dig til at handle online – med fuld returret – så du kan få lejlighed til ved selvsyn at konstatere, om det leverede eksemplar, som ofte rapporteret, skulle have problemer med clouding.

Nu du spørger, så er Panasonic VT30 (test) dog et (endnu) bedre, men også dyrere bud.
Af lars101
Ja har kigget på VT30 som er anbefaldet herinde, men den er lige 2-3K dyrer og jeg tvivler på man for alvor kan se forskel på billedkvaliteten, nu når det begge er gode fjernsyn.. Lige nu har jeg phillips og kan os være jeg skal forsætte på den sti med et nyt Philips 46PFL8605H LED... Det lyder da til den har super billede, men folk HERINDE snakker faktisk ikke så meget om phillips så den er jeg også i tvivl om, nu hvor der er mange som ikke sender så roser til phillips modeller....

MEN, noget helt andet er at jeg har fundet en demo udgave af 7005 plasma til knap 2k billigere end normal og ved ikke om jeg skal springe på den.. Den skulle være testede og virke selvfølgelig, men ved ikke..
Af thcleaner
bare være opmærksom på det ikke er c7005
Af MortenJA
Husk også at 46PFL8605H er en model fra sidste år :-)