Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Er ved at finde mig en ny all-round skærm til min pc. Spiller ikke så meget, men når jeg gør må det godt se nogenlunde ud. Har kigget på denne her samsung skærm. Den ser meget pæn ud, men jeg kan ikke finde en eneste test på denne skærm nogle steder. Er der nogle der kan hjælpe med lidt oplysninger på denne skærm ?

Samsung SyncMaster 932b

Ellers har jeg kig på LG L1900R som er testet her på siden :Flatpanels lg1900 test.

Er åben over for andre skærme, men de skal være pæne da det er et nyt møbel til stuen :)
Af zenne
P.t. findes der ingen reviews, hvertfald ik så vidt jeg kan se, og Google finder heller ik noget.
Kig iøvrigt her:

Opslag: Indkøbsguide til monitors (med brugerinput)

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=2508

Personligt har jeg selv købt et Samsung 931C, som jeg er yderst tilfreds med. "Problemet" med farve indstillingen er utrolig simpel når man lige har brugt 5 min på det, og efterfølgende har du en super skærm :-)
Af Sømanden
Hej ,

Tak for indlæg.

Har også kigget på den 931c den er så fed at se på og den vil passe godt ind ved siden af min Samsung 32" lcd skærm med det blanke look. Egentlig hade jeg først kig på 931bw den er 500 kr billiger, hvilket jeg syntes mærkeligt. Men mit Gf 5700 ultra understøtter ikke 1440x900 (tror jeg ikke) også kan jeg se at det er måske heller ikke det smarteste at spille på en wide screen, men super flotte det er de.