Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Psyz
Hej, har brug for lidt hjælp.(hurtigst muligt er ved at gå til af ikke at have et tv hehe)

købte for 2 år siden et 50" LG PS8000 plasma tv. nu er tv'et væltet fordi den medfølgende glas fod kollapsede. forsikringen vil give mig et 50" LG PV250 plasma tv eller 4.749,05 kr.

er dette tv en rimelig erstatning i forhold til billede kvalitet? PS800 modellen havde jo THX-certificering?

al hjælp velkommen ;)

Hilsen Søren
Brugeravatar
Af edinger
Følgende er sakset fra recordere.dk og synes at bekræfte, at PV250 er en fuldgod erstatning.
Har ingen førstehåndserfaring med det. Men ifølge det svenske HemBio-forum, så svarer et PV250N til et PK550N. Sidstnævnte har blot flere tilslutningsmuligheder.

Og PK550N skulle ifølge samme forum være bedre end PS8000 med forbedret sortværdi, mindre ghosting og mindre indbrænding (uden at det dog er helt perfekt).
Af rkc
Jeg vil mene du kan forlange et tv som er thx certificeret,eller et tv med de samme antal indgange etc.

Men hold fast i at det er et tv med thx,og det var grunden til at du købte netop dette tv,

meld venligst tilbage.
Af Psyz
hej igen. jeg fik diiskuteret lidt frem og tilbage med dem og det endte med at jeg får det erstattet af et
lg 50pz570w.
Af lgowner
Psyz skrev: jeg får det erstattet af et lg 50pz570w.
8) :)