Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tunvand
Hej

Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med PS51D535? har selv læst lidt, på samsungs hjemmeside og de roser selvfølgelig deres tv meget.
Men kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kan anbefale dette tv? evt. nogle steder der er lavet test af tv'et?

på forhånd mange tak
Af DavidHimself
Jeg har ikke været i stand til at finde tests af dette TV - men jeg har set det i en butik både på kabel-tv og på en PS3 og jeg må sige at jeg er overrasket over billedekvaliten, og selv at det er plasma larmer den ikke (det var i en butik så det er selvfølgelig svært at vurdere)

Du kan jo altid købe banditten på nettet og bytte den hvis det ikke lever op til dine forventninger... :)
Af Mysen
Jeg ved ikke lige hvad forskellen er på D555 og D535 og jeg er for doven til at undersøge det. Sædvanligvis er det blot features eller design, men somme tider er det filter o.l. Måske er det 3D?

Her er en aldeles rosende engelsk test af D550:
http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung- ... 221412.htm
Af kaja69
Fandt i nogensinde ud af om PS51D535 (der blot koster 4.495 pt.) er identisk med PS51D550?

Bortset fra det ser det desværre ud til at TVet har bagudvendte stik og derfor ikke kan monteres helt fladt hvilket er et af mine krav. Så bliver det nok en 46D5005 til 5k (lidt ærgeligt at skulle ned i størrelse og en plov op i pris).