Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Hey.. Som nævnt i en tidligere tråd er jeg faldet for panasonic´s vt30..

Jeg forventer at handle en 50 tommer..

Hvor finder jeg det billigst?

Jeg har en afstand der ligger på ca 5,5 meter og er helt klar over at det sgu er langt.. Men vil en 50 række?? Skal siges jeg har haft en 40 tommer på ca 4 meter og det virkede fint for mig til alm tv..

Skal der spilles ellers ses blu-ray sætter jeg mig tættere på
Brugeravatar
Af edinger
Det optimale valg til sådan en dejlig stor stue er nok i virkeligheden 60" og op efter.

Men da 50" – alt andet lige – er et skridt op ift. de 40", som du er vant til, vil du sikkert kunne leve fint med 50".

Hvor du finder TV'et billigst, må nok bero på en internetsøgning.
Af bromberg
Tak for dit svar:)..

Jo jo et 65 ville jeg meget gerne eje, men den vills sgu fylde hele væggen og det er jeg nok den eneste i huset der syntes er fedt.. Og så mange penge vil jeg dog heller ikke bruge;)..

Kan kun finde en 50 til 15.000, men kan se den har været helt nede på 12.000 også. Svinger de meget i pris?? Står først og skal bruge det fra medio Oktober så har da is i maven, hvis tiden er min ven..
Brugeravatar
Af edinger
Priserne varierer, ja. Så hvis du kan vente, så vent for guds skyld. For den bli'r helt sikkert ikke dyrere.
Brugeravatar
Af MigSelv
bromberg skrev:Tak for dit svar:)..

Jo jo et 65 ville jeg meget gerne eje, men den vills sgu fylde hele væggen og det er jeg nok den eneste i huset der syntes er fedt.. Og så mange penge vil jeg dog heller ikke bruge;)..

Kan kun finde en 50 til 15.000, men kan se den har været helt nede på 12.000 også. Svinger de meget i pris?? Står først og skal bruge det fra medio Oktober så har da is i maven, hvis tiden er min ven..
12.999 hos El-Giganten, hvis der tegnes et Canal Digital abonnement er prisen 10.999
Af bromberg
MigSelv skrev:

12.999 hos El-Giganten, hvis der tegnes et Canal Digital abonnement er prisen 10.999
Kan du finde mig et link på det??

Den pris jeg finder hos dem hedder 14.999. Godt nok ikke på edbpriser, men deres egen side
Brugeravatar
Af MigSelv
bromberg skrev:
MigSelv skrev:

Kan du finde mig et link på det??

Den pris jeg finder hos dem hedder 14.999. Godt nok ikke på edbpriser, men deres egen side
Deres tilbudsavis for næste uge.
Af GreenPea
Wupti 12899,- frit leveret
Af bromberg
Jep så fik jeg selv set reklamen og det må da blive en bestilling herfra til 12.999. Tror ikke de blir billigere alligevel de næste 3 uger. Bange for det faktisk ryger tilbage på 14.999.

Men nu et nyt spørgsmål.. Mange taler om skærmen er følsom overfor genskær og sol-lys, hvor jeg nu også tænker lidt tanker..

Jeg har en meget lys stue, men vil ikke have noget sol-lys direkte i skærmen, blot en lys stue med mange vinduer.. Nogen der har erfaringer med et sådan "setup"?
Af Snappy
Hej, vær opmærksom på det er en E model og ikke Y (dansk) de sælger til den pris.

Jeg henter selv et P50VT30Y her en af dagende i mit lokale "Panni" center, til ca. 13.300 kr.

Så prut om prisen nede i den lokale, de er til at handle med, hvis du vil have en DK model :)
Af bromberg
Snappy skrev:Hej, vær opmærksom på det er en E model og ikke Y (dansk) de sælger til den pris.

Jeg henter selv et P50VT30Y her en af dagende i mit lokale "Panni" center, til ca. 13.300 kr.

Så prut om prisen nede i den lokale, de er til at handle med, hvis du vil have en DK model :)
Jeps.. Elg er y modellen.. Ellers vil jeg prøve mig i expert. Har altid kunne forhandle mig til nogle gode priser der:)
Af Andy666
bromberg skrev: Jeg har en meget lys stue, men vil ikke have noget sol-lys direkte i skærmen, blot en lys stue med mange vinduer.. Nogen der har erfaringer med et sådan "setup"?
Jeg har også en meget lys stue, men ingen direkte sollys.
Og ja, der er genskær men jeg synes ikke det generer på nogen måde.

Jeg er i hvert fald stadig superglad for det, her på anden uge :D
Af Mammon
Går selv og venter på at prisen på et 50"-VT30 og indholdet i min sparegris når samme niveau.
Fik derfor et mindre chok da man åbenbart pludselig blev "enige" om at denne model igen skal koste ca 15.000,-

Mandag d. 19/9
Proshop: 12.262,-
Elgiganten: 12.375,-
Hifiklubben: 13.299,-
AV-Connection: 13.995,-

To dage senere
Proshop: 14.899,-
Elgiganten: 14.999,-
Hifiklubben: 14.999,-
AV-Connection: 14.995,-

Slut med nærmest daglige "kurs"-fald på 50"-VT30 eller hvad?
Nej, kan man én gang sælge VT30 til 12-13.000, så kan man vel gøre det igen - med mindre det er Panasonic der har justeret priserne opad.

Elgiganten er heldigvis ganske rigtigt nede i 12.999 allerede i uge 39 og 13.300 hos et lokalt Panasonic-center ville jeg også være tlfreds med.

Expert? Prisskiltet har i flere måneder vist 19.999, både på expert.dk og i butik, så her skal man nok ha' rigtig gode overtalelsesevner for at få en ordentlig pris - det jo en hel del der skal barberes af...

(Min lokale Expert har iøvrigt givet 50-VT30 en iøjnefaldende og super placering i butikken - som det fortjener. Dagligt kan det udefra ses af 1000-vis af forbipasserende (potentielle kunder) i det store indkøbscenter. Men hvad gør man: viser en 3D-film (I ved, dem med det uskarpe billede og skæve farver) fra morgen til aften, uge efter uge...

Sælger I mange 50"-VT30? - og tror I kunder i et butikscenter render rundt med 3D briller på, fristes man til at spørge...
Få da det 2D-HD materiale på i en fart - KLAPHATTE!)