Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BaSsE_-
Hey jeg har lige hængt mit UE55D6505 op på væggen men derefter var der lidt fedt fingre i venstre nederste hjørne, jeg pudser den så med den tilhørende klud, men nu det endnu være end før, har jeg kvajet mig???

hvordan får jeg den ren???
Af Peter Schrøder
BaSsE_- skrev:Hey jeg har lige hængt mit UE55D6505 op på væggen men derefter var der lidt fedt fingre i venstre nederste hjørne, jeg pudser den så med den tilhørende klud, men nu det endnu være end før, har jeg kvajet mig???

hvordan får jeg den ren???
Lidt opvaskemiddel på en hårdt opvredet klud. Tør efter med et viskestykke. Husk at den medfølgende klud skal være fugtig mår du bruger den.
Af BaSsE_-
Okay, jeg synes da der står klart og tydeligt at man ikke må bruge opløsningsmidler???

Det er opvaskaemiddel da?
Brugeravatar
Af MigSelv
BaSsE_- skrev:Okay, jeg synes da der står klart og tydeligt at man ikke må bruge opløsningsmidler???

Det er opvaskaemiddel da?
Sulfo er forhåbentligt ikke et opløsningsmiddel, hvis der lige ses bort fra fedtopløsende.
Af BaSsE_-
på en måde er det vel, fedtopløsnende hehe... men okay det nu bare fordi jeg ikke vil ødelægge noget, at der kommer lidt bange anelser fra mig...

Men så vil jeg da prøve det...
Af M1ch43l
BaSsE_- skrev:på en måde er det vel, fedtopløsnende hehe... men okay det nu bare fordi jeg ikke vil ødelægge noget, at der kommer lidt bange anelser fra mig...

Men så vil jeg da prøve det...
Når så fedtfingrene er væk....

Hvordan er skærmen så mht clouding ;-)
Af BaSsE_-
Jeg kan ikke klage, jeg har ikke set noget til clouding, det sku en fed skærm, er super glad for den....
Af M1ch43l
BaSsE_- skrev:Jeg kan ikke klage, jeg har ikke set noget til clouding, det sku en fed skærm, er super glad for den....
Ikke ringe... Så ender det nok med at være den jeg kaster pengetræet efter..
Af T.E.Larsen
Hvordan er du ellers tilfreds med dit 6505 nu her en måned efter?

Har det selv i "kikkerten"