Log ind med sociale netværk

22 sep 2011, 09:21

Den T510, du linker til er også faktisk også en w510, og altså også med diskret bundkort, men fordi det er en 510'er, er den er med sidste års processor, og altså noget langsommere end den Sandy Bridge, der følger med computeren fra dit andet link.
Jeg ville kun vælge en 510, hvis der som i donoester's eksempler, kan spares en del penge. Ellers skal der være en meget hurtig processor eller en SSD i, for Sandy Bridge modellerne er altså opgraderet på både en lavere varmeudvinding, hastighed og batteriforbrug.
Toughbooks kendte jeg slet ikke, men de ligner jo noget, der kan holde til at blive kørt over en kampvogn... Så må prisen jo også være derefter

Jeg ville kun vælge en 510, hvis der som i donoester's eksempler, kan spares en del penge. Ellers skal der være en meget hurtig processor eller en SSD i, for Sandy Bridge modellerne er altså opgraderet på både en lavere varmeudvinding, hastighed og batteriforbrug.
Toughbooks kendte jeg slet ikke, men de ligner jo noget, der kan holde til at blive kørt over en kampvogn... Så må prisen jo også være derefter
						 Senest rettet af Mysen 22 sep 2011, 09:25, rettet i alt 1 gang.

Mangler hifi... - og penge til hifi!

22 sep 2011, 09:23

Mysen skrev:Den T510, du linker til er også faktisk også en w510, og altså også med diskret bundkort, men fordi det er en 510'er, er den er med sidste års processor, og altså noget langsommere end den Sandy Bridge, der følger med computeren fra dit andet link.Ja, jeg fik lige skrevet forkert, det var selvfølgelig en W510, som jeg linkede til. Det var også meningen. Denne W510 har faktisk også en SSD disk. Men jeg er enig, den skal længere ned i pris, før den bliver aktuel, men den var da en mulighed
									  22 sep 2011, 09:31

Ja, det er rigtig, jeg så bare ikke lige den SSD til at starte med 
 Jeg har også selv SSD i min computer, og vil nok aldrig vende tilbage til en mekanisk harddisk. Men processoren på den W510 er dog stadig en tilsvarenede nedgradering.
Det var en mulighed, for en SSD gør altså bare mange ting sjovere. Har du overvejet MacBook Air? Jeg kender ikke deres skærm, men den er rost i test, og så kan du jo få en 256gb SSD med i dette prisleje.
Processoren er dog en low-volt version, men om det gør den langsom, det ved jeg ikke.

Det var en mulighed, for en SSD gør altså bare mange ting sjovere. Har du overvejet MacBook Air? Jeg kender ikke deres skærm, men den er rost i test, og så kan du jo få en 256gb SSD med i dette prisleje.
Processoren er dog en low-volt version, men om det gør den langsom, det ved jeg ikke.
Mangler hifi... - og penge til hifi!

22 sep 2011, 13:06

Så skulle der være bestilt en ny bærbar. Min første plan var en lille og let bærbar i god kvalitet. Pga. forskellige krav til maskinen er prisen efterhånden kommet længere og længere op, så jeg er endt med en bærbar, som er væsentlig dyrere en min oprindelig plan. Men jeg fik et rigtig godt tilbud, så gjorde at jeg accepterede at gå lidt længere op 
Valget faldt på denne
http://www.dustin.dk/lenovo-thinkpad-w5 ... 5010587783

Valget faldt på denne
http://www.dustin.dk/lenovo-thinkpad-w5 ... 5010587783
									  22 sep 2011, 15:12

Mysen skrev:Hehe.. Det er noget af et powerhouse, du faldt forJa, det var som sagt heller ikke meningen, at den skulle være så dyr. Den kommer til at koste mig omkring 18.000kr. Men forhåbentlig forbliver den så også brugbar de næste par år.
Tillykke med den. Den skuffer næppe.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto