Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PhDream
Har endnu en ting, der skal sælges:

Asus Eee PC 1018P. Den er som ny. Købt d. 16/5 2011. Nyeste Intel Atom N550 processor m. 2 kerner! Har hele 2 GB ram! Helt ny sleeve til opbevaring og beskyttelse medfølger. Original version af MICROSOFT OFFICE PROFESSIONAL PLUS medfølger (værdi over 3000 kr.). Mange fede funktioner: 6 timers batteri, fingeraftrykslæser, surf og mail uden at gå ind i Windows, oplader mobil og andre apparater via USB i slukket tilstand - selv på batteri! Original emballage medfølger. Kvittering + garanti + alt tilbehør medfølger. Kan sendes som pakke eller afhentes på min adresse. Nypris: 3783 kr. + 199 kr. for ram + over 3000 kr. for Office. Samlet værdi: ca. 7000 kr. Tilbud modtages gerne. Er dog ikke interesseret i bytte.

Billeder kan ses her:

http://www.dba.dk/asus-eee-pc-seashell- ... -77596641/

PRIS: 2500 kr.
Af penixo
Ven.. Jeg tror ikke du får solgt den til den pris!.
(jeg ved det). dens grafikkort som er det der skal til for at den skal spille spil er lig med 0.
og den har ikke HELE 2 gb.. den har bare 2.:)

du kommer ikke over 2k..

bare lige for at informere andre om det:)..
Af shh
penixo skrev:Ven.. Jeg tror ikke du får solgt den til den pris!.
(jeg ved det). dens grafikkort som er det der skal til for at den skal spille spil er lig med 0.

du kommer ikke over 2k..

Nu drejer alt sig jo ikke om spil. Der er på ingen måde tale om en gamer maskine. Som overskriften siger er det en netbook, altså en lille handy 10" maskine, nem at have med rundt, lang batteritid etc.

2Gb ram for en netbook er stadig over standarden for netbooks, så vidt jeg ved.

Jeg synes egentlig prisen virker rigtig fair, når den original office følger med (som jeg formoder er af nyere udgave eks. Office 2010 og ikke er en OEM udgave).

Hvis office pakken er en OEM udgave, er sælger gal på den med nyprisen for denne og bør få rettet op i sin tekst. Men salgsprisen stadig ok fair, hvis du spørger mig.
Af SQren
penixo skrev:Ven.. Jeg tror ikke du får solgt den til den pris!.

du kommer ikke over 2k..

Ven.. Du køber ikke en Asus Eee PC for at spille computerspil. I det hele taget burde du ikke købe en bærbar computer for at spille computerspil.
(jeg ved det). Asus Eee PC er ikke lavet med henblik på det. Og Gigabyte forkortes GB.

bare lige for at informere dig om det:)..
Senest rettet af SQren 23 sep 2011, 12:33, rettet i alt 1 gang.
Af penixo
Ej gutter. nu må jeg da lige sætte mig tilbage og tænke over hvad i siger.. "vil det sige at netbook ikke er til at spille på?"
HAH

jeg siger at til den pris kan man få langt stærkere computere.. og prisen bør ikke være så høj iforhold til er det jo næsten ikke engang er en computer haha...
Af SQren
penixo skrev:Ej gutter. nu må jeg da lige sætte mig tilbage og tænke over hvad i siger.. "vil det sige at netbook ikke er til at spille på?"
HAH

jeg siger at til den pris kan man få langt stærkere computere.. og prisen bør ikke være så høj iforhold til er det jo næsten ikke engang er en computer haha...
Sælger har altid lov til at bestemme prisen, så kan folk enten blande sig udenom eller komme med gode argumenter til at prisen måske er sat for højt.

Det virker mere som om du er en troll. Men jeg bider alligevel på... Nej de fleste af os bruger ikke en netbook til at spille på. Du køber kun en computer til at spille på hvis du er 12 og ikke ved bedre, eller hvis du har for mange penge. Og når jeg skriver for mange penge, så mener jeg at du skal op over 10.000kr for en bærbar før du kan spille på den, og der kan du stadig ikke køre nyeste spil i højeste opløsning og details. Ydermere er den forældet efter et par år og du kan ikke opgradere den.

Og nu skriver du at man kan få en langt stærkere computer for forholdsvis samme penge.
Jeg udfordrer dig. Find en stærkere computer, med samme vægtforhold, samme batteri levetid, samme tillægsprodukter og til omkring samme pris.

Gør det, og jeg trækker mig. Ellers så smut med dig og lad tråden være.