Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har lige købt mit fine nye TV, men når jeg trykker på guide får jeg en helt tom guide, hvor der øverst står "Ingen information" og under midten under klokken står "Ingen digitale kanaler fundet" men til gengæld kan jeg godt se det lille billede i venstre hjørne.
Håber i kan hjælpe mig, har prøvet samsungs callcenter, men hende inderen i den anden ende kunne ikke rigtig sige noget jeg kunne bruge.

PS: Jeg har kabeltv fra vores lokale antenneforening, men ingen bokse af nogen art og med mit ældre samsung virkede EPGen upåklageligt.
MAKjeldsen skrev:Jeg har lige købt mit fine nye TV, men når jeg trykker på guide får jeg en helt tom guide, hvor der øverst står "Ingen information" og under midten under klokken står "Ingen digitale kanaler fundet" men til gengæld kan jeg godt se det lille billede i venstre hjørne.

Det tyder på at du ikke har fået tunet dig ind på de digitale kanaler. Guiden følger med det digitale signal. Til gengæld vil det lille billede i hjørnet nok forsvinde, når du har fundet de digitale kanaler.
Af Rene
jeg har ingen problemer med epg på mit 8005. jeg får signalet fra yousee via antennelaug :)
Af MAKjeldsen
OK, men så er næste spørgsmål, hvordan får jeg så tunet ind på de digitale kanaler da jeg satte TVet til første gang kørte jeg bare igennem den automatiske opstart O-O Og regnede med at så blev det hele nogenlunde som det skulle være... men det blev det så ikke :)
Af MAKjeldsen
Hurra !! Så fik jeg det til at virke, problemet var åbenbart at jeg havde sat TVet til at søge digital/analog "Kabel", men vores antenneforening (Klarup) henter signalet via antenne, så da jeg ændrede søgningen til "Luft" og igen søgte digital/analog fik jeg pludselig en masse digitale kanaler og nu virker EPGen og så endda med miniature billedet 8)