Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sorte
Hej alle

Jeg er ny i dette forum, men har ladet mig fortælle, at dette er toppen af poppen :)

Vi flytter i hus om 3 uger, så vi går fra kabeltv hos YouSee til parabol.

Er der grund til at foretrække en af de 3 store: ViaSat, Canal Digital eller Telia Boxer?

Vi har to børn på 7 og 9, så der skal være nogle kanaler for dem samt lidt sport og natur til farmand, måske også lidt film.

Der skal selvfølgelig også et nyt TV med ind i huset samt vælges noget internet, men i første omgang er dette bare en føler vedr valg af parabol udbyder.

Nogen, der vil dele deres erfaringer?

På forhånd tak
Senest rettet af Sorte 20 sep 2011, 22:17, rettet i alt 1 gang.
Af BrianH
Hvilke kanaler I er interesseret i, ved I kun selv (se dem på udbydernes hjemmeside).

Canal Digital, skulle levere den højeste signal kvalitet
Af JesperKeller
Ydermere også billigste på markedet, hvad angår parabol modtagelse af TV.

Viasat har en lidt dyrere pris, men tilgængel mange flere kanaler.

Held og lykke med det :)
Jesper Keller
Brugeravatar
Af MigSelv
JesperKeller skrev:Ydermere også billigste på markedet, hvad angår parabol modtagelse af TV.

Jesper Keller
Viasat er ikke i nærheden af flere kanaler, men kan man ikke leve uden TV3, Plus og Puls, skal man have et Viasat abonnement.
Canal Digital har langt det største antal HD kanaler, og efter min mening de bedste filmkanaler.
Af Peter Schrøder
MigSelv skrev:
JesperKeller skrev:Ydermere også billigste på markedet, hvad angår parabol modtagelse af TV.

Jesper Keller
Viasat er ikke i nærheden af flere kanaler, men kan man ikke leve uden TV3, Plus og Puls, skal man have et Viasat abonnement.
Canal Digital har langt det største antal HD kanaler, og efter min mening de bedste filmkanaler.
Og Viasat har så til gengæld ikke kanal 4, 5, 6 og 9