Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stof
Så ville jeg lige på at lave denne tråd, for at se hvad de forskellige brugere herinde har af smag. For at det ikke komme vanvitig mange bud og at der bare bliver sat forskellige eksempler ind, til helt apsurte priser :) skal prisgrænsen på "dit bud" max være 6.000,-
Af BrianH
Ikke at der er noget i vejen med sådan en tråd, men der er jo 100-vis af "Bedste tv til xxxx kroner..." tråde, og de får efterhånden ikke nogen svar mere.
Af stof
tror du har haft i den lange ende af noget der... Kan det lade sig gøre du kan sende et link til en sådan tråd, hvor du har set svar ?.. Meningen med tråden, var faktisk at hjælpe mig på vej, imod et godt tv fx. i det prisleje og så hvis der allerede var en person herinde som havde sådan et osv kunne det jo være fantastisk ;)
Af TYBO
Hvis du har set den Samsung 5005 IRL så vil du vide at rammen på den virker virkelig som en omgang dårlig plastik.
Jeg var selv tæt på at købe den men blev enormt skuffet da jeg så den i butikken.

Panasonicen: 275 Watt i forbrug ?
Af Mysen
50"eren bruger 162w i kalibreret tilstand. 42" er jo nok noget lavere.

Fokuser lidt mindre på specs...
Af stof
ja så må jeg jo bare igang med at søge ;) og tak for svar, er ikke så til panasonic - lidt mere sony eller samsung O_O men ellers mange tak for dine bud! :D i må gerne komme med flere, det kan være at det er en af jer der pludselig kommer med det forslag som jeg falder for ;)