Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kurakura
Hej,

Skal have et ny tv, men har altså kun 3000kr at gøre godt med.

Hvad kan i anbefale på markedet nu????

Tak
Kim
Brugeravatar
Af bcd
Det er simpelthen for plat at folk ik hjælper, kender sku mange der har rigligt råd men bare ik har lyst til at gi mer end 3-4 stykker.. Nogen incl migselv kommer så herind og her er der så ingen hjælp at hente, det sku for egoistisk
Af kurakura
Ja og der er altid en der ikke er tilfreds og mener man lige skal smide et par tusinde mere. Der findes jo adskillige tv i prisklassen så hvad er bedst???

ikke jeg har 3000, men hvad er bedst hvis jeg havde 5000
Brugeravatar
Af edinger
Hvis man vil have en Mercedes, kan man selvfølgelig godt købe en Kia og leje, at der er tale om en luksusvogn. Alternativt kan man købe en Kia og lade være med at spørge efter en limousine.

Hvad der er mest "latterligt", er naturligvis et temperamentsspørgsmål.
Af kurakura
edinger: Jeg forstår slet ikke hvor du vil hen med din KIA - Mercedes historie.

Hvis jeg havde spurgt efter det bedste tv penge kan købe kunne jeg forstå dig, men at du bliver ved med det BS efter jeg har sagt at jeg har et specifikt beløb jeg kan bruge og at jeg ikke er interesseret i at vente.

Så gider du ikke bare lade være med at spilde min, din og alle andres tid med det der crap
Af shh
Hvis du kan finde et Sony EX500 32, 37 eller 40" ville det også være et fint bud i mine øjne.

Har før set EX500 til lige under 3000, men det var vist kun 32". Tror dog ikke prisforskellen er ret stor på de forskellige størrelser.
Af kurakura
EX500 er 37´det billigste jeg har kunnet finde til 3500.- har selv luret på den 32' koster lidt mere
Brugeravatar
Af edinger
I rest my case - ihukommende, at et budskab altid skal leveres med tanke på modtagerens udgangspunkt og forudsætninger.

Jeg håber, at du finder noget, du bliver glad for.
Af kurakura
Rommel: phillips'en er lige blevet taget af:(

så ser ud til at valget står imellem de 2 LG'ere
Af lennon
Det bedste billede vil uden tvivl opnås ved at købe et nyere brugt plasma fra Panasonic .
Af kurakura
Jeg tror ikke rigtigt at jeg har mod på et brugt mere... mit gamle var brugt og udviklede hurtigt mange dårligdomme.
Af Thomas Fisker
Hvis du kan finde 500,- mere frem, kan du købe et ue32d5005 til 3499,- hos wupti, det er et meget fint 32" tv, flere brugere herinde har rapporteret om rigtig god billedkvalitet på denne model.