Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Folkens

Jeg står og vil skifte disse to ud, da jeg vil investere i et større Panasonic, samt et hvidt LED tv fra Samsung.

Panasonic skærmen har ca. 1 år og 4 mdr. rest garanti og fejler absolut intet, netop opdateret så den indeholder Viera connect i stedet for det gamle viera cast.
UDEN emballage.

Samsung skærm er med alt tilbehør altså den lille ekstra fjernbetjening såvel den alm.
Fejler intet, har nogle små overflade ridser, men ikke voldsomt, der forefindes stadig ca. 6 mdr. rest garanti hvis det ikker mere.
UDEN emballage.

Samlet vil jeg gerne have 6500,-

Panasonic 42" : 4500,-
Samsung 32": 2800,-

Rabat for begge er 800,-

Dette er en fast pris, er ikke interesseret i at høre fra andre end dem der er interesseret.
På forhånd tak.
Af BrianH
Ved godt du kun vil høre fra intereserede, men alligevel...
Panasonic G20 42" til 4500,-
He he :D
Mlol skrev:Hej Folkens

Jeg står og vil skifte disse to ud, da jeg vil investere i et større Panasonic, samt et hvidt LED tv fra Samsung.

Panasonic skærmen har ca. 1 år og 4 mdr. rest garanti og fejler absolut intet, netop opdateret så den indeholder Viera connect i stedet for det gamle viera cast.
UDEN emballage.

Samsung skærm er med alt tilbehør altså den lille ekstra fjernbetjening såvel den alm.
Fejler intet, har nogle små overflade ridser, men ikke voldsomt, der forefindes stadig ca. 6 mdr. rest garanti hvis det ikker mere.
UDEN emballage.

Rabat for begge er 800,-

Dette er en fast pris, er ikke interesseret i at høre fra andre end dem der er interesseret.
På forhånd tak.
Et godt råd....du får dem aldrig solgt til den pris her på sitet, prøv på den blå avis.G20 er ihvertfald 2000 kr for dyr.
hdmi skrev:

UDEN emballage.

UDEN emballage.

Rabat for begge er 800,-

På forhånd tak.
Et godt råd....du får dem aldrig solgt til den pris her på sitet, prøv på den blå avis.G20 er ihvertfald 2000 kr for dyr.
Sjovt ingen forstår at sådanne kommentarer frabedes???
Det er min vurdering, hvis folk mener de er for dyrer, så find dog nogen andre?
Hvad er der galt med jer mennesker, der bare ikke kan holde fingerne fra tasturet og skrive jeres mening når det frabedes??
Mlol skrev:
hdmi skrev:

UDEN emballage.

UDEN emballage.

Rabat for begge er 800,-

På forhånd tak.
Sjovt ingen forstår at sådanne kommentarer frabedes???
Det er min vurdering, hvis folk mener de er for dyrer, så find dog nogen andre?
Hvad er der galt med jer mennesker, der bare ikke kan holde fingerne fra tasturet og skrive jeres mening når det frabedes??[/quote

Det er da sjovt, som du ikke vil have, at folk kommenterer på priser, der tydeligtvis er for dyre, hvis du gerne vil have folk ikke påpeger det, er et forum nok det forkerte sted at sælge dem.
Prøv papir versionen af den blå avis, så får du ingen kommenterer (Men nok heller ingen henvendelser.)
Af kskruger
Jeg vil give Mlol ret, når man direkte beder om ikke at få kommentar til den opgivende pris, så skal man respektere det. Og det giver næsten sig selv, hvis man ikke får nogle reaktion på ens annonce, så finder man nok ud af, at prisen er for høj.
Af SQren
Jeg er direkte uenig. Folk prøver bare at hjælpe. Det er jo ikke ligefrem kløgtigt at prøve at sælge en model fra sidste år til samme pris som den har været set flere steder på tilbud, på et site hvor tv entusiaster hænger ud.

Folk forestår i stedet DBA, og jeg er helt enig. Manden har langt større chance for at få det solgt dér, eftersom de fleste af os aldrig ville give 4500kr for et brugt G20.
Af Mlol
kskruger skrev:Jeg vil give Mlol ret, når man direkte beder om ikke at få kommentar til den opgivende pris, så skal man respektere det. Og det giver næsten sig selv, hvis man ikke får nogle reaktion på ens annonce, så finder man nok ud af, at prisen er for høj.
Mange tak for forståelsen :)

Kan da godt være den har været på tilbud til den pris, men der vil altid findes nogle der byder under prisen og så må jeg tage stilling til det eller afvente og se.
Af BrianH
Mlol skrev:
kskruger skrev:Jeg vil give Mlol ret, når man direkte beder om ikke at få kommentar til den opgivende pris, så skal man respektere det. Og det giver næsten sig selv, hvis man ikke får nogle reaktion på ens annonce, så finder man nok ud af, at prisen er for høj.

Kan da godt være den har været på tilbud til den pris, men der vil altid findes nogle der byder under prisen og så må jeg tage stilling til det eller afvente og se.

Hvorfor skulle man byde under, når du skriver det er en fast pris, og du ikke er interesseret i høre fra andre end dem der er interesseret i at give det beløb?

Det er slet ikke meningen man skal kommentere priser i salgsannoncer, men når man nu sætter en fast pris på et brugt tv, der er det samme som nyprisen, så må man nok forvente at høre for det.

Som et andet eksempler på deflationen i elektronikbrancen, så har jeg (som mange andre) lige købt et 42" VT20 til 4999,- inkl. 2 par 3D briller og WiFi adapter.
Af Mlol
BrianH skrev:
Mlol skrev:

Hvorfor skulle man byde under, når du skriver det er en fast pris, og du ikke er interesseret i høre fra andre end dem der er interesseret i at give det beløb?

Det er slet ikke meningen man skal kommentere priser i salgsannoncer, men når man nu sætter en fast pris på et brugt tv, der er det samme som nyprisen, så må man nok forvente at høre for det.

Som et andet eksempler på deflationen i elektronikbrancen, så har jeg (som mange andre) lige købt et 42" VT20 til 4999,- inkl. 2 par 3D briller og WiFi adapter.
Tillykke Brian, du har godt nok været heldig.
Hyg dig med dit dejlige tv og hold dig fra min annonce!!
Af simonlund52
Hej. Jeg vil give 3500,- for Panasonic g20. Du skal være meget heldig hvis du får mere end det for det. Kontakt mig hvis det lyder fornuftigt. Tlf. 53663444