Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jetsonboy
Hej Flatpanels, jeg har læst testen her på siden, og synes det lyder som et godt tv til prisen.. Så ville jeg høre om der er andre der har nogle gode ting og sige om tv'et og om at tv'et er godt og spille PS3 på. Jeg havde sidst et EX500 fra sony og synes godt om det. Har billedet ændret sig meget fra 2010 til 2011 modellerne?:)
Af Fætter Guf
Jeg kan varmt anbefale denne model. Et godt og behageligt billede. Om det er at godt at spille konsul på ved jeg ikke. Men tunerdelen er blevet forbedret....

Udover det syntes jeg man får meget for Kr 6000
Af Jetsonboy
Fætter Guf skrev:Jeg kan varmt anbefale denne model. Et godt og behageligt billede. Om det er at godt at spille konsul på ved jeg ikke. Men tunerdelen er blevet forbedret....

Udover det syntes jeg man får meget for Kr 6000
Hej, og tak for svaret :D.. Er tv'et 3D ready der hvor man skal have både transmitter og briller eller er det bygget ind i tv'et så man kun skal have 3D briller?
Og er tv'et god til at behandle hurtige billeder?
Af Fætter Guf
Ja der er ingen slør overhovdet... der skulle være 3D indbygget, men dog selv købe 3D briller. Jeg havde først købt et Samsung UED8005 som røg retur, men købte derefter EX721 giver for mig et bedre billed... :-)
Af Jetsonboy
Fætter Guf skrev:Ja der er ingen slør overhovdet... der skulle være 3D indbygget, men dog selv købe 3D briller. Jeg havde først købt et Samsung UED8005 som røg retur, men købte derefter EX721 giver for mig et bedre billed... :-)
Jeg har også lige solgt mit samsung UE46D6505 men 46 var for stort til mit værelse og har altid været sony mand :D