Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,
Jeg vil komme ind på tjenesten meyen på min Samsung UE55D6755 at se om der var et punkt, som kunne fortælle mig, hvor mange timer det blev brugt.
Men jeg "tryk fejl" og jeg tror måske jeg kunne have ændret TYPE.

Hvad nu, når jeg får den service menuen er følgende:
TYPE: 55A1UF6E <----- Er det korrekt?
Model: UE55D6750

Har ikke formået at finde svaret på dette andre steder på nettet, så hvad mon er, hvis nogen har et lignende TV kan gå til at kontrollere hvad der er på deres?

baseret på denne, siger lidt om egenskaberne af panelet og gøre noget med konfigurationen på det. (Fast menupunkter, osv.)

http://www.digitalversus.com/samsung-tv ... 18687.html

så mit spørgsmål er, er der nogen der ejer en ue55d6755, der kan bekræfte / modbevise, at "type: 55A1UF6E" er, hvad der bør være der?

Ps. at gå ind i service menu: deaktivere TVN, skal du trykke på følgende: INFO - MENU - MUTE - POWER ON
så det vindue, der popper op med de oplysninger jeg har brug for.
Det er bestemt ikke nødvendigt at sige dette, men være meget omhyggelig med at foretage ændringer i denne menu, så er det simpelthen kan ødelægge TVN (ifølge div fora).

På forhånd tak
Af Thomas Fisker
Der kan sagtens være forskel på hvilket panel der sidder i skærmene, så selvom du finder en med helt samme tv, kan der være forskel på f.eks. producenten eller versionen af panelet.

Men jeg synes det ser helt rigtigt ud, har set en 40" af denne model, den havde 40A1UF7E