Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa
Jeg har efterhånden besluttet mig for at købe denne lækre 46" LED skærm. Kan se at nu får man "pakken" indeholdende Samsung Galaxy S WIFI 5 og 2 sæt 3D briller (istedet for et) med i købet.

Prisen er så også hoppet fra ca. 11.999 til 15.999, hvilket jeg på INGEN måde synes ovenstående retfærdigører.

Ville så I stedet købe det uden denne "ekstra" pakke, og bare bruge min egen Galaxy Tlf som remote - men desværre så kan man slet ikke købe tv'et uden disse "ekstra" ting... det virker da helt hen i vejret at man SKAL trækket med ting man ikke har brug for.

Må indrømme at jeg faktisk havde forventet at disse ting ville komme med gratis oveni pga. alderen på tv'et, så man var fri for at sænke prisen yderligere - men der blev jeg da godt nok skuffet...

Nå, men nu hvor jeg er kommet af med min galde - er det så nogen der kender et sted hvor man stadig kan få det til den "gamle" pris?
Senest rettet af drkoch 13 sep 2011, 21:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af drkoch
præcis... det er lidt ærgerligt. Ser dog ud til at pricerunner, kelkoo m.fl. efterhånden har opdateret til den "nye" pris...
Af Gobbe
Du kan købe mit 46D8005...... 5 mdr. Gammelt. Pris 10.500,-
Af T.Egelund
Har lige haft gang i mine "Søgemoduler":
Det siger ud til at de er udsolgt alle steder til den gamle pris, kun den dyre "sætpris" er tilbage, desværre......
Brugeravatar
Af drkoch
Gobbe skrev:Du kan købe mit 46D8005...... 5 mdr. Gammelt. Pris 10.500,-
Hej igen
Hvordan er stand?
Hvad følger med (3D briller, fjernbetjening...)?
Lider det af retention og skæv lysfordeling (clouding)?
Hvor i landet er det?
Hvorfor vil du sælge?
drkoch skrev:Hejsa
Jeg har efterhånden besluttet mig for at købe denne lækre 46" LED skærm. Kan se at nu får man "pakken" indeholdende Samsung Galaxy S WIFI 5 og 2 sæt 3D briller (istedet for et) med i købet.

Prisen er så også hoppet fra ca. 11.999 til 15.999, hvilket jeg på INGEN måde synes ovenstående retfærdigører.

Ville så I stedet købe det uden denne "ekstra" pakke, og bare bruge min egen Galaxy Tlf som remote - men desværre så kan man slet ikke købe tv'et uden disse "ekstra" ting... det virker da helt hen i vejret at man SKAL trækket med ting man ikke har brug for.

Må indrømme at jeg faktisk havde forventet at disse ting ville komme med gratis oveni pga. alderen på tv'et, så man var fri for at sænke prisen yderligere - men der blev jeg da godt nok skuffet...

Nå, men nu hvor jeg er kommet af med min galde - er det så nogen der kender et sted hvor man stadig kan få det til den "gamle" pris?
Jeg ville slå koldt vand i blodet..

Prisen på Samsungs 8005 serie er ganske enkelt faldet så meget siden introduktionen i april måned, at det var helt utænkeligt at de skulle smide ekstra briller og en tablet remote med gratis. På under et halvt år er fx. 46" faldet fra 17K til 12K.

Bemærk, at den nye pris på 16K er den nye vejledende pris, som de fleste holder sig på indtil videre, men som helt sikkert vil falde så snart der kommer mere gang i konkurrencen fra netbutikker og andre discountforhandlere.

Jeg tror ikke du skal vente længe før du kan få en 46" med tablet og 2 sæt briller til mellem 13 og 14K. Hvor lang tid der går før det ryger på 12K igen, vil jeg dog ikke spå om.
Af kskruger
Fredtoft, er det kun ved deres LED D8005 serie, at man får denne "pakken" - eller kommer den også til deres D8005 plasma serie?
Af Fredtoft
Det gælder kun for LED modellen af 8005.

Det betyder også, at LED 7005 serien kan være et mere fornuftigt valg, hvis man hverken er interesseret i 3D eller tablet remote. 7005 er pludselig ikke bare en smule billigere end 8005, men betydeligt billigere.